pondelok 29. apríla 2013

Max Factor: Eyebrow Pencil

Ahojte!
Dnes by som sa rada zamerala na obočie a jeho úpravu. Priznám sa až taký odborník na túto problematiku nie som, ale cca rok sa snažím a skúšam a hľadám to pravé orechové pre mňa a úpravu môjho obočia. Do asi minulého leta ma moje obočie akosi netrápilo. Jedinú povinnosť, ktorú som si voči nemu plnila bolo jeho vytrhanie, pričom som rešpektovala prirodzený tvar, nakoľko soms  ním spokojná bola a nechcela som veľmi experimentovať a následne niečo ľutovať :) Vlani v lete som si kúpila ospevovaný eyebrow set od Essence, ktorý mne osobne až tak veľmi nesadol - tmavší tieň mi bol príliš tmavý, a bledší zase akoby ladený pre ryšavky. Skrátka mne by sa zišlo čosi uprostred....tak som to nechala tak a kašlala som na obočie, reálne je dosť husté, nepotrebuje dofarbovať ani nič, len na fotkách sa mi vždy nejaké mdlé a riedke.. Preto som si časom začala dofarbovať obočie hnedým očným tieňom na účely fotiek :) Tiež som mala tendenciu vyskúšať špirálu na obočie, ale moja sestra mi kúpila transparentný gél namiesto svetlejšieho odtieňu, ktorý sa ako neskôr ukázalo je v našom kraji dosť nedostatkovým tovarom :) Potom mi na testovanie spoločnosť Max Factor zaslala pár produktov, medzi nimi aj ceruzku s odtieňom 1 - Ebony, ktorá mi bola tmavá, takto na fotke sa to ani nezdá, no moje vlasy sú hnedé cez leto trošku chytené a vyťahané do ryšavých odleskov. Ceruzku som otestovala a darovala mamine. Aké bolo moje prekvapenie keď mi pred asi tromi týždňami došiel ďalší produkt na otestovanie, mne stará známa ceruzka na obočie, no tentokrát v druhom dostupnom odtieni 2 - Hazel. Ten musím podoknúť krásne lahodí môjmu obočiu a hodí sa aj k vlasom :)

EYEBROW PENCIL ceruzka na obočie

Výborná ceruzka určená na jemné a účinné tvarovanie a zvýraznenie línie obočia s cieľom zdôrazniť jeho prirodzený vzhľad. Je veľmi jemná, nepoškodzuje a nesťahuje pokožku. Zabezpečuje prirodzený, žiarivý vzhľad. Kefka na vrchnáčiku dokonale upraví obočie.
prirodzený vzhľad obočia
Ceruzky budem hodnotiť obe spolu, jediný rozdiel, ktorý medzi nimi je odtieň. Inak sú si ako vajce vajcu podobné :) Začnem obalom, ktorý je klasický ceruzkovský. Veľmi sa mi páči kombinácia modrej so zlatou. Čim sa ceruzky na obočie rozlišujú je ich odtieň- takže spodnú časť oboch nájdeme inak sfarbenú - orieškovú a svetločiernu. Na vrchnáčiku ceruzky je zabudovaná kefka, ktorú tvorí 5 trsov so štetinkami.
1 Ebony
Ako som úž v úvode spomínala prvý odtieň Ebony je pre tmavovlásky na mne pôsobil až príliš tvrdo a výrazne. Viac mi sadol druhý odtieň Hazel, ktorý jemne dofarbí moje obočie a posôbí veľmi prirodzene. (Reálne je obočie sýtejšie, na všetkých troch fotkách, žiaľ foťák to nedokáže kvalitne zachytiť). 
Ceruzka má skvelú štruktúru a akosť, nie je ani príliš tvrdá, ani mäkká, krásne sa s ňou kreslí, skvele sa chytá na pokožku. Čo sa týka kefky príde mi trošku tvrdšia a jemne škriabe, bola som s ňou spokojná, dokiaľ som si neskúšala prejsť po oboči s kefkou, ktorú obsahuje Alverde-transparentný gél na obočie. Tá je veľmi jemnunká, hebunká a citlivá k pokožke a jej kvality asi len tak ľahko nič nepredčí. Hrebienok krásne zjemní dokreslenie a upraví chĺpky na obočí, celkový vzhľad tak nepôsobí tvrdším dojmom.
2 Hazel
Niekoľko rád od Sarah Monzani, držiteľky Oskara za make-up vo filme Evita:
* Pri vytrhávaní obočia dbajte na jeho prirodzený tvar. Obočie upravte tam, kde je to potrebné. Myslite na to, aby výsledný tvar obočia pristal typu vašej tváre, a aby oba oblúky boli symetricky rovnaké.
* Dávajte pozor, aby ste nevytvorili neprirodzene zvýšené oblúky. Tvar obočia by mal byť hrubší nad vnútorným kútikom oka a postupne by sa mal zužovať smerom von dostratena tak, aby zvýrazňoval nadočnicový oblúk.
* Pre zvýraznenie perfektného tvaru obočia použite ceruzku na obočie alebo tmavý očný tieň, ktorý nanesiete malým štetcom.
* Pre zvýraznenie obočia si vyberte farbu, ktorá je tmavšia ako vaša prirodzená farba vlasov. Vyvarujte sa príliš tmavej, ktorá by mohla neprirodzene kontrastovať s farbou vašich vlasov.
***
Aký vzťah máte k úprave obočia vy? Upravujete si ho? Používate skôr ceruzky alebo tiene na dokreslovanie obočia?

6 komentárov:

  1. ja som za tiene, vyzerajú prirodzenejšie ako ceruzky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som obočie okrem vytrhávania niekedy vôbec neriešila. Potom som začala používať ceruzku od Catrice a tá mi sadla. Takže, kým nenájdem nič čo by mi vyhovovalo lepšie, Catrice to istí :)

    ps: giveaway http://onestepclosertomylife.blogspot.sk/2013/04/jarna-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som tiez preferovala tiez tien pred ceruzkou, ale zase ceruzka zaruci presnejsiu aplikaciu :)

    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dobrá ceruzka a presná ruka je polovica úspechu :)
    inak pozývam ťa na moju GA kde možeš vyhrať vyrobky balea i essence
    http://mimslady.blogspot.sk/2013/04/prva-giveaway-na-uvitanou.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tužka vypadá dobře)) Já moc neumím linky..:D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Máš moc krásné obočí! Jinak s tužkami kamarádka nejsem, používám oční stíny.
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť