streda 28. marca 2012

Day 3: Delicate & Elegant

Dnes som ťažko a manuálne pracovala na záhrade:D Pýtate sa, čo to má s mojim blogom... moje nechty vyzeralo dosť úboho, tak som si ich odlakovala a dopriala im teplý kúpeľ / nemám namysli dnešné umývanie riadov a to hneď 2x/ :) Potom som otestovala nový olejček od Fleur de Santé, ale o tom až v ďalšom príspevku.

Keďže som sa aktívne zapojila do Girly Girl Chalenge, voľba toho, aké nechty si nalakujem bola jasná. Zostalo na mne, akú kombináciu zvolím. Predvčerom sme si so sestrou dopriali dva nové kúsky do našej lakovej zbierky, a preto mi nedalo jeden z nich použiť.

Na celé elegantné dielo na mojich nechtoch som použila týchto super pomocníkov...
Najskôr som si nechty nalakovala nielen našou, ale aj Essence novinkou Essence nude glam, odtieň 07 café olé, priznám sa z nude odtieňov by som neváhala zobrať pri nakupovaní všetky 4. Ale nechcela som preháňať a skrotila som svoje "temné vášne." Ale späť k téme, nechty som si nalakovala v dvoch vrstvách, aby bolo krytie dokonalé.
Potom som si za pomoci špongie naniesla na necht jemnú vrstvu Golden Rose, odtieň 117. Nanášala som do cca 1/3 až 1/2 nechtu.
Ďalším krokom bolo nanesenie jemných trblietok - lak Essence, Colour & Go 04 Space Queen . Trblietky som naniesla na časť nechtu, kde som naniesla predtým lak Golden Rose.
Nakoniec som nechty pretrela ešte Top Coatom od Catrice.

4 komentáre:

  1. tie sú fest pekné :D :D a ten nový lak od essence je veľmi pekný, si ma presvedčila, pridávam do zoznamu čo si mm kúpiť :D keďže hnedý ešte nemám ;) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten essence si budem musiet zaobstarat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. v skutku jemne, presne podla temy :)

    OdpovedaťOdstrániť