piatok 23. marca 2012

Day 2: Gimme That Bling

Druhý deň a s ním prichádza na rad "trbličová" manikúra. Priznám sa ja osobne nemám rada manikúru, kedy na mojich nechtoch svietia všeliaké tie trblietavé veci, je to krásne, no odlakovávanie je hrúza a des. 
Ale keď som sa už zapojila, budem dodržiavať pravidlá hry. Váhala som, akú farebnú kombináciu zvolím, keďže moja sestra obľubuje bliskáče, takže v našom lakovom šuflíčku máme množstvo lakov na nechty s obsahom trblietok. Zrak mi padol na môj obľúbený lak limitovanej edície od Essence a nápad bol na svete.
Na svoju ligotavú manikúru som použila 3 laky a obyčajnú hubku na riad.
Najskôr som si nalakovala nechty v jednej vrstve krásnym lakom s limitovanej edície Vampire`s Love od Essence, konkrétne odtieň 04 The Dawn Is Broken.
Potom som si za pomoci špongiovej techniky vtlačila na nechty jemnú vrstvu strieborného laku od Rimmel-u I ♥ Lasting Finish - 239 Your Majesty.
A na zavŕšenie celej manikúry som použila trblietavý topper od Essence: Nail Art Twins- 02 Julia.
Pridávam ešte foto nechtov na dennom svetle, až teraz som si všimla, keď som si ju dala do PC, že som odfotila druhú ruku so zlomeným nechtom:D Snáď to na kráse neubralo...

4 komentáre:

  1. jééj, to je moc krásne, veľmi sa ti to podarilo ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Velmi pekne, spongiou si to dala na cely necht? Lebo to bohuzial nie je velmi dobre vidiet na fotkach, v reale to urcite vyzera este lepsie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ano na cely necht, nechcela som klasicky stetcekom, aby som nenaniesla hrubu vrstvu...jemne som vtlacila spongiou po nechte slabu nerovnomernu vrstvu

    OdpovedaťOdstrániť
  4. neubralo to na krase je to super :) skoda ze tie I Love laky nie su aj u nas :((

    OdpovedaťOdstrániť