štvrtok 7. septembra 2017

Panasonic: ES-WS14 jednoduchá a hladká epilácia

Ahojte!
Síce je už leto takmer za nami, rozhodla som sa pripraviť si pre vás možno trošku aj poučnú recenziu. Dnes sa bližšie pozrieme na tento krásnučký ružový epilátor od Panasonic. Možno si poviete, a to nie je nič pre mňa. Priznám sa z minulosti si nesiem nejakú tú traumu, ale dnešná doba je už pokročilá a produkty tak vyvinuté, že epilácia naozaj nie je taká bolestivá ako kedysi. Dnešný recenzovaný produkt by som charakterizovala ako základný model. Teda neobsahuje žiadne špeciálne funkcie ani množstvo nadstavcov. Avšak ak uvažujete nad kúpou epilátora, predsa len nebudete asi investovať do drahého funkciami nabitého produktu, keď neviete, či vám produkt samotný bude vyhovovať. 
Epilátor Panasonic ES-WS14 2v1

Typ disku: Samostatný disk
Počet pinziet: 24
Nastavenie rýchlosti: 2 (Normal/Soft - pre začiatočníčky)
Bez káblov: Nie (kábel na napájanie striedavým prúdom)
Používanie: na mokro/ na sucho
Univerzálne napätie: Áno (striedavý prúd, 100 – 240 V)
Počet nástavcov: 2
Veľkosť tela: (V × Š × H): 111 × 54 × 36 mm
Jemná ružová farba už akoby naznačovala, jednak že je produkt určený pre nás nežnejšie pohlavie, ale navyše aj dáva na známosť, že obsahuje praktický nadstavec navyše, ktorý umožňuje menej bolestivú epiláciu. Tento nadstavec akoby zakrýva niektoré rady pinzetiek. Umožní vám tak menej "drastickú" epiláciu, avšak epilácia takto trvá dlhšie.
Súčasťou balenia je taktiež praktická kefka, ktorá vám odstráni zvyšky chĺpkov s holiacej hlavice. Holiaca hlavica inak obsahuje 24 pinzetiek, ktoré dokážu zachytiť už 5 mm dlhý chĺpok. 
Epilácia je bohužiaľ nie je možná bez pripojenia sa na kábel, ako som bola zvyknutá pri holiacom strojčeku. Epiláciu si môžeš vybrať na mokro, či sucho ja som skúšala len suchý efekt, s ktorým som bola spokojná. Dosť u mňa prevládal strach so samotnej epilácie ako nejaká vidina skúšať epiláciu namokro s pripojením na elektrický prúd :D Taký odvážlivec nie som :) 
Na epiláciu si môžeš zvoliť s dvoch stupňov rýchlosti Normal a Soft. Ja som najskôr vyskúšala ten jemnejší prístup, no potom som si povedala, že nebudem padavka a dala som ho na plné pecky.
Ako som spomínala mám nejaký ten nemilý zážitok z minulosti. Cca desať rokov dozadu sme si so sestrou objednali epilátor. Pamätám si, že namiesto krásnych hladkých nôh bez zbytočného a častého holenia o ktorom som snívala som si nohy skrývala asi mesiac. Z každého miesta kde chĺpok rástol sa mi objavila na pokožke zapálená červená bodka, ktorá neskôr prešla do chrasty. Nehovoriac o bolesti a zatínaní zubov, ktoré boli súčasťou epilácie mojich nôh. Povedala som si však, že doba pokročila, desať rokov sa v technike ráta míľovými krokmi a rozhodla som sa, že nebudem bábovka. Predsa len holiť si nohy cca každé tri dni ma nebaví.
Epilácia ma veľmi milo prekvapila. Viac menej som vedela, čo asi môžem očakávať, a preto som sa pripravila, psychicky na bolesť a vravela som si v duchu, za krásu sa trpí. Ale opak bol pravdou. Bola som veľmi milo prekvapená, namiesto veľkej bolesti ma skôr čakalo jemné šteklenie, ktoré sa dalo prežiť miestami mi to bolo nepríjemné ale skôr taký pocit ako keď si šteklivá. 
Nohy neboli dokonale hladké ako pri holení, avšak nie každý chĺpok dokáže epilátor zachytiť a priznám sa nechcelo sa mi ani veľmi čakať až moje chĺpky vyrastú na úctyhodných 5 mm :) Avšak nohy boli krásne a bez zbytočného porastu cca 2 až tri týždne. Chĺpky mi niekde vykukli skôr, niekde neskôr.
Epilátor odporúčam, epilácia je ľahká, bolesť mierna, dá sa prežiť a z krásnych nôh sa môžeš tešiť dlho predlho. Epilátor je veľmi vhodným pomocníkom počas leta a hodí sa ti aj počas dovolenky, kedy nemusíš riešiť zbytočnosti a môžeš si len užívať oddychu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára