nedeľa 6. novembra 2016

Mary Kay: Toaletná voda Enchanted Wish

Dnes sa spolu presunieme niekam do tajomného sveta, tam, kde sa sny stávajú skutočnosťou, kde stačí malý zázrak v podobe namiešaného elixíru a z vás sa naraz stane dokonalá bytosť, sebavedomá dáma, žena s tajomstvom, ktorá vie, čo chce a ide si za tým.
Aspoň takto by som na úvod charakterizovala toaletnú vodu Enchanted Wish, ktorá je novinkou z dielne Mary Kay. Okrem nej nájdeme ešte medzi novinkami limitované produkty v podobe sprchového gélu a telového mlieka, ktoré krásne umocňujú zmyslový zážitok.
Táto sada vône a telovej kozmetiky sa nesie v tajomnom šate fialovej.
Mary Kay - Enchanted Wish toaletná voda

Enigmatická ovocno-kvetinová vôňa je inšpirovaná ženami, ktoré vedia otvoriť myseľ, veriť svojim myšlienkam a ísť za svojimi snami.

Vrchné tóny: jablko Granny Smith, brazílsky pomarančový olej, biely ananás, kandizované okvetné lístky.
Stredné tóny: ľalia, pivonka, mučenka, svieže tóny ozónu.
Základné tóny: trstinový cukor, teplé tóny ambry, zmyselné pižmo.
Balenie toaletnej vody Enchanted Wish si ma získalo na prvý pohľad. Tajomné presne tak ako vôňa samotná. Fialová bola odjakživa farbou tajomstva a krásne strieborné ornamenty akoby toto tajomstvo umocňovali. Nehovoriac o kľúčovej dierke, ktorá akoby vám poodhalila vstup do tajomného sveta, kde môžte odhaliť tajomstvo samej seba.
Niekedy nám totiž k úspechu chýba jeden maličký, ale veľmi dôležitý prvok, akým je sebavedomie. Verte mi, že táto vôňa vás vynesie v mysli do pozitívnych výšin, kedy sa stávate nebojácnou a schopnou prejsť aj tajomným lesom plných nástrah. 
Toaletná voda Enchanted Wish si ma získala nielen svojím balením, ale aj vôňou, ktorá okamžite opantala moje zmysly. Je to veľmi precízne namiešaná kvetinovo - ovocná vôňa, ktorej výdrž je taká primeraná a na toaletky aj dosť obstojná. Moje okolie si ju všimlo ihneď a stretávam sa s pozitívnymi reakciami.
Ja osobne vôňu na sebe ani veľmi nevnímam, a to je dobré znamenie. Je vidieť, že mi naozaj sadla. Zo zloženia najviac cítim predovšetkým sviežu esenciu rozrezaných jabĺčok, ktorá sa časom rozplynie a zostáva len jemne sladká zmyselná vôňa, ktorá je ideálna na tohtoročné obdobie. 

1 komentár: