nedeľa 25. septembra 2016

Garnier: Action Control Thermic 72H

Dnes vám predstavím Garnier Action Thermic 72h v spreji, ktorý má až 72 hodinový účinok proti pachu. Každý máme iný organizmus a každý sa potí inak. Niekto sa spotí už pri najmenšej činnosti, stačí že je v strese. To je moja vizitka. Vonku môže byť aj 30° C a nespotím sa. No stačí, že sa ocitnem v stresovej situácii a potím sa jedna radosť. Preto je pre mňa dôležité mať po ruke účinný deodorant. Najradšej mám deodoranty v spreji, Garnier Action Thermic 72h však nájdete aj vo verzii roll-on.
Garnier Mineral Action Control Thermic 72h antiperspirant 

Antiperspirant pre maximálnu až 72h účinnosť pri vysokých teplotách. Obohatený o minerality (Perlite). Bez etylalkoholu, bez parabénov. Dermatologicky testovaný. Preukázaná účinnosť proti pachu až 72h, testované v prostredí sauny (45°C). Rýchloschnúci, pre dlhotrvajúci pocit suchej pokožky.

Použitie: Pred použitím pretrepte. Aplikujte na podpazušie zo vzdialenosti 15 cm. 
Deodorant má klasické balenie podobné ostatným sprejom značky Garnier. Balenie má krásne živé farby, aplikátor na uvoľnenie deodorantu je pekne tvarovaný, navyše s drážkami, takže sa prst nemôže pošmyknúť pri stláčaní. Oceňujem hlavne praktické uzamykanie spreju, je to oveľa praktickejšie ako vrchnáčiky. Skrátka si len sprej uzamknem a je. Ani ho veľmi neuzamykám, veď načo aj, zväčša mi len stojí na poličke. Keby si však sprej hodím do kabelky a odnesiem napríklad do práce, vtedy sa mi uzamykací patent osvedčí.
Sprej má krásnu sviežu vôňu, ktorá sa nesie v čistých líniach. Vôňa je veľmi prirodzená, takže vás rýchlo neomrzí. Sprej po aplikácii vcelku rýchlo schne a nešpiní oblečenie. Nezanecháva biele fľaky na oblečení a účinne zabraňuje zápachu z potenia. Sprej sa mi osvedčil v kritických stresových situáciach, a preto ho odporúčam aj vám. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára