streda 20. júla 2016

Revlon: Photoready Perfecting Primer

Bez podkladovej bázy si už svoje líčenie nedokážem predstaviť, či je to báza pod očné tiene alebo báza pod make-up, stala sa súčasťou mojich kozmetických rituálov. :) Preto som veľmi rada, ak sa mi dostane do rúk kvalitný produkt, ktorý moje líčenie predĺži, skrášli a dodá mu punc dokonalosti. Pri použití podkladovej bázy je moje líčenie krajšie a výraznejšie, a to aj napriek tomu, že množstvo použitého líčidla, v tomto prípade make-upu, sa mi podarí eliminovať. 
Podkladová báza, respektíve primer, vyplní nedokonalé miesta na mojej pleti a ja teda nanášam už len také množstvo, koľko potrebujem. Make-up krásne priľne na podkladovú bázu a pleť pritom pôsobí zjednoteným dojmom. Naozaj tak pôsobí aj Photoready Perfecting Primer od značky Revlon, alebo mám inú skúsenosť s touto podkladovou bázou?
Revlon - Photoready Perfecting Primer - podkladová báza s rozjasňujúcim efektom

Fotochromatické a 3-D pigmentové zloženie. Pudrové čiastočky uvoľňujú pigmenty pre minimalizáciu a neutralizáciu začervenaných miest a zároveň rozjasňujú nevýraznú pleť pre zlepšenie tónu celej pleti. Jemne ružová textúra pre rozjasnenie pleti. Zmierňuje viditeľnosť problémových miest na pleti. Vytvára pleť bezchybnú ako plátno pri akomkoľvek svetle.
POUŽITIE & TIPY:

Naneste na pleť tváre, pričom postupujte od stredu do strán. Rozotrite tak, aby báza nebola viditeľná. Pre prirodzený vzhľad noste samostatne, pre dokonalú pleť a ako základ líčenia používajte pod make-up.
Zloženie:

Dimethicone, Isododecane, Water, Trisiloxane, PEG/PPG-19/19 Dimethicone, Isodecyl neopentanoate, C13-16 isoparaffin, Silica silylate, C10-13 isoparaffin, Dimethicone Crosspolymer, Tocopherol, Glycerin, Methyl methacrylate crosspolymer, Methicone, Calcium aluminum borosilicate, Triethoxycaprylylsilane, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, 1,2-Hexanediol, Mica, Titanium Dioxide, Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Ultramarines, Dimethicone/Bis-Isobutyl PPG 20 Crosspolymer.
Podkladová báza Photoready Perfecting Primer má krásne balenie. Bledoružová našlahaná konzistencia bázy perfektne vynikne. Efektne dotvorené balenie má praktický dávkovač v čiernej farbe. Dávkovač je predovšetkým hygienický, a to ja veľmi oceňujem. Jediné, čo mi prekáža, je veľmi uzučký otvor, cez ktorý vychádza báza von, a preto treba rátať s tým, že bázu treba dávkovať viackrát. Konzistentne je báza skôr krémovejšia, no pri rozotieraní sa mení na hustejšiu hmotu, krásne sa však prispôsobí pleti a zanechá ju krásne hebkú a zamatovú.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára