streda 30. septembra 2015

Maybelline - Valencia Nude Look

Kozmetické sady Real Time Filters od Maybelline sú inšpirované známymi filtrami z Instragramu či Retriky. Každá sada vám tak umožní líčenie v štýle Lo-Fi, Valencia, X-Pro II, Inkwell a Nashville.
Valencia, to je nude líčenie. Prirodzený vzhľad, ktorý jemne podčiarkne všetko, čo je na tebe krásne. Ideálne na denné nosenie. Neboj sa byť nežná. Presne toto je ideálna sada pre mňa. Mám rada nude líčenie, s ktorým iba jemne doťuknem svoju prirodzenú krásu.
Riasenka pre dlhé a plné riasy - Lash Sensational Mascara - riasenka s efektom dlhých a plných rias. Každá žena získa charizmu a zožne obdiv okolia!

Vlastnosti:
* vytvorí dlhé a plné riasy,
* nalíči a predĺži každú riasu zvlášť,
* riasy zahustí za pomocou šiestich rôznych štetiniek prispôsobených na to, aby dosiahli všade.
Riasenka sa skrýva v krásnom metalickom balení v kombinácii s ružovým podkladom a čiernymi popismi. Po otvorení vrchnáčiku na vás vykukne oble tvarovaná kefka s dvojakými štetinkami, ktoré ti zaručia, že dokonale nalíčiš ako dlhšie, tak aj jemnejšie a menšie riasy. Je vhodná aj na líčenie spodných rias. Riasenka je skvelo pigmentovaná, veľmi mi vyhovuje aj jej oblý tvar, či rôznorodosť štetiniek. Riasy mi pekne vytočila, jemne pozdvihla, dodala im sýtu farbu.
Dlhotrvajúce očné tiene Color Tattoo 24HR - odtieň 35 - dlhotrvajúce očné tiene s krémovo-gélovou textúrou dodajú vašim očiam intenzívny pohľad.

Aktívne látky:
inovatívne atramentová technológia - dodáva intenzitu tieňa a dlhodobú farebnú sýtosť.

Výhody:
* poskytuje výdrž až 24 hodín,
* ľahko sa nanáša,
* neslívají sa v očnom záhybe,
* oftalomologicky testované,
* vhodné aj pre citlivé oči a nositeľky kontaktných šošoviek.
Očné tiene s krémovo-gélovou konzistenciou sú v kelímkovom balení a ich nanášanie je za pomoci prstov, čo ja moc veľmi nemusím, a preto som si zvolila štetec na gélovú očnú linku, ktorá mi zapadá prachom, keďže sa mi pri kreslení očných liniek trasú ruky :) Za pomoci štetca sa mi tiene krásne nanášali, skvelo sa chytali na štetinky a krásne sa prenášali na očné viečko. Tiene sú skvelo pigmentované, nezlievajú sa v zhybe očného viečka, čo je pre mňa veľké plus, veľmi som sa totiž bála, že pri tejto konzistencii, ktorú tiene majú tomu tak bude.
S očnými tieňmi ako aj riasenkou som nadmieru spokojná. Riasenku som mala možnosť vyskúšať už aj predtým, než sami dostala do rúk táto sada, takže ma len potešilo, že mám skvelú riasenku do zásoby. Čo sa tieňov týka, sú krásne pigmentovanéa dlhtrvajúce, v skutočnosti viac hnedé, nie až tak do bronzova, bohužial sa mi ich nepodarilo zachytiť v reálnej kvalite.
Lak na nechty Colorama - odtieň 303 - dlhotrvajúci lak na nechty Maybelline Colorama dodá nechtom nádhernú a dlhotrvajúcu farbu. Široký výber perleťových odtieňov sa bude hodiť ku každému štýlu.

Vlastnosti:
* lak sa ľahko nanáša,
* ihneď zasychá,
* má dlhotrvajúcu výdrž.
Podobne ako riasenku som v minulosti už mala skúsenosť s lakom na nechty. Coloramu laky na nechty milujem, mám ich doma cez 30 odtieňov, takže to je jasný dôkaz o ich kvalite. Odtieň č. 33 v nude mliečnom odtieni je veľmi krásny, decentný, jemný a nežný zároveň. S lakom sa lakuje jedna báseň, štetček naberie na seba dostatočné množstvo, aby ste ním prešli celú plochu nechtu. Lak kryje krásne už v dvoch vrstvách a na nechtoch mi vydržal cca 3 dni. Odlakovávanie je bezproblémové.

4 komentáre:

  1. Balíček je super, taky jsem si ho koupila. :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Presne toto balenie som si kúpila aj ja. Na rozdiel od druhých CT v odtieni Taupe čo mám doma, sú tieto bronzové úplné skvelé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Balicek je hezky poskladany. Libi se mi hlavne ty stiny.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť