štvrtok 10. októbra 2013

Moschino: Toujours Glamour

Ahojte!
Dnes vám predstavím jednu miniatúrku, ktorú som dostala :) Moschino vône mám veľmi rada a ani táto ma nesklamala. Veľmi sa mi páči dizajn flakóniku v tvare srdca, ale aj celá reklamná kampaň je veľmi podarená. Páči sa mi myšlienka nájsť kľúč a cestu do tajomného sveta. 
Otvára tajné dvere do výnimočného sveta…
Moschino Toujours Glamour je veľmi očarujúca vôňa, ktorá je živým stelesnením modernej ženskosti. Vaše najhlbšie túžby odhaľuje sviežosť, ktorá pohladí vašu pokožku. Vôňa Toujours Glamour sa tak stáva kľúčom, ktorý otvára tajné dvere do výnimočného sveta značky Moschino. Do sveta, v ktorom sa sen stane skutočnosťou... 

Reklamá kampaň
Výrazný make up zdôrazňuje prenikavé modré oči modelky hľadia na hranicu medzi snom a realitou. Póza modelky je prostá a jasná. V ľavej ruke drží vôňu Toujour Glamour a v pravej srdce vytvorené z vlasov, pripravená odhaliť vzrušujúcu cestu do výnimočného sveta.  Kvapky vône sú imaginárnym kľúčom do čarovného sveta. Módne doplnky šikovne dotvárajú vzhľad modelky v dokonalom štýle Toujour Glamour.

Zloženie Toujours Glamour:
Hlava: olej z kardamómu, ružové korenie, lístky fialky.
Srdce: konvalinka, mandle, arabský jazmín.
Základ: benzoín, heliotrop, pižmo.
V úvode vás vôňa zasiahne zmyselnými živými tónmi ružového korenia a akordmi fialky, opantá tak vaše zmysli dôraznými a neočakávateľnými tónmi kardamónu. V srdci vône rozkvitne kombinácia harmonickej vitality jazmínu s lahodnou konvalinkou. Kombinácia krásne zýrazňuje ženskosť a pôsobí mimoriadne okúzľujúco. Dotyk neobyčajnosti dodáva vôni horkastá mandľa. Esencia parfumu je veľmi zmyselná, čistotu alchýmie podčiarkuje tropická živica, ktorá je obklopená heliotropm. Toujours Glamour sa tak vznáša na obláčiku pižmových akordov.
Flakón vône 
Toujours Glamour je ukrytá vo vášnivom srdci flakónu, ktoré je doplnené vkusnou a štýlovo prepracovanou čipkou - tá v sebe nesie dizajn značky Moschino. Striebristá korunka, ktorá obklopuje fialový vrchnáčik  má pôsobiť ako veľký lupienok kvitnúceho kvetu. Priehľadná časť flakónu je pevným kalichom a delikátna vôňa tak predstauje vzácny peľ. Flakón je veľmi luxusný a ženský, a to najmä vďaka žiarivým nuansám pozdĺž reliéfnej dekorácie. Krásne vyniká motív čipky, ktorý vystupuje z lesklého striebristého pozadia.

Vôňa si ma získala na prvé streknutie. Vynikajúco namiešaná kombinácia. Toujours Glamour je krásna čistá vôňa, s puncom romantiky, ktorú jej dodáva kvetinová zložka vône. Pôsobí tak krásne jednoducho a čisto, no zároveň sviežo a energicky. Mám rada takéto línie. Veľmi z nej cítim jazmín, ktorý mám naozaj rada.  Je veľmi jemná a delikátna, nie je v nej nič čo by na mňa pôsoboilo rušivo. 
***
Vlastníte doma nejaké miniatúrky? Ja som mala v minulosti len jednu. Zhodou okolností tiež Moschino, konkrétne I love love :) Páči sa vám srdiečkový flakón vône? Mne veľmi navyše mi imponuje taká podobnosť, no zároveň rôznorodosť flakónov a vôní  Glamour a Pink Bouquet.

3 komentáre:

  1. Super článok :)...túto vôňu som mala možnosť pričuchnúť a je pekná:) Ja vlastním Pink Bouquet a som s ňou veeeľmi spokojná:) Miniatúrky som mala napríklad Versace, Chloe, D&G atď... vcelku som bola aj spokojná, lebo som si niektoré vône okúsila a tak sa rozhodla pre kúpu plného balenia:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tuto vůni jsem si koupila už podruhé, velmi pěkně voní a jsem s ní maximálně spokojená. Mám doma miniaturku "klasického" glamour, který mi taky voní, ale toujours prostě i tak vyhrává..pak mám ještě Ninu Ricci - love in paris a pár dalších klasických malých testerů. Ale popravdě moc to nepoužívám, mám raději klasický stříkací parfém

    OdpovedaťOdstrániť