utorok 6. novembra 2012

Starostlivosť o vlasy so Schwarzkopf Professional

Ahojte!
Dnešný článok bude zameraný na skupinu produktov, ktoré mi na testovanie zaslala spoločnosť Schwarzkopf Professional. Na stránke nájdete aj množstvo praktických tipov a rád, ktorými sa môžte inšpirovať. Vždy keď mám dostatok voľného času rada zablúdim na rôzne stránky a patrí medzi ne aj Schwarzkopf :)
Keďže starostlivosť o vlasy u mňa nekončí umytím si hlavy a rada skúšam produkty, ktoré mi umožnia krajší vzhľad môjho účesu, neváhala som a ponuku na spoluprácu som prijala.  Schwarzkopf ako taký mám veľmi rada a pravideľne používam produkty tejto kozmetiky. Na testovanie mi bol zaslaný balíček troch produktov:
* Uhladzujúca emulzia got2b smooth & chic
* Expresná penová kúra Gliss Kur - Ultimate Volume
* Gliss Kur šampón Asia Straight

Uhladzujúca emulzia got2b smooth & chic

V prvom rade musím veľmi pochváliť dizajn produktu, ktorý vás na prvý pohľad upúta. Nie nadarmo sa vraví, že obal predáva :) 

Obal však nie je jediným plusom, ktorý v sebe táto uhladzujúca emulzia skrýva. Na prvý čuch vás upúta krásna trošku sladkastá vôňa, ktorá je ale veľmi príjemná  a nevtieravá, skôr taká omamná :) 

Vôňa sa uvolňuje postupne a cítiť ju aj pár hodín po aplikácii do vlasov. Čo sa aplikácie týka, tá je veľmi jednoduchá: Stačí stlačiť pumpičku a votrieť primerané množstvo do uterákom osušených alebo už suchých vlasov.
Ako už samotný názov napovedá emulzia je určená na uhladenie, tvarovanie a kontrolu neposlušných pramienkov. Vlasom dodáva  lesk a pružnosť. Ďalej chráni vlasy pred škodlivým UV žiarením a pred poškodením teplom / pri žehlení, či fénovaní/.  Musím sa priznať, že moje vlasy moc uhladenie ani nepotrebujú. Často sa ma pýtajú, či mám vyžehlené vlasy, no moje sú od prírody veľmi jemné a hladké, ale zvyknú mi trošku postávať jemné vlásky pri čele. Emulziu preto používam hlavne na tento môj nedostatok a ešte si ju jemne vtieram prstami do cca polovice vlasov smerom ku končekom, nakoľko tam mám vlasy dosť suché a zvyknú mi elektrizovať. Musím skonštatovať, že pri vyzliekaní svetríkov cez hlavu mi vlasy neelektrizujú, čo ma teší asi najviac :)

Objem: 200 ml .

Expresná penová kúra Gliss Kur - Ultimate Volume

Ultimate Volume penová kúra je určená na  regeneráciu a objem. Je vhodná pre každodennú starostlivosť o vaše vlasy bez preťaženia. Použitie je veľmi ľahké stačí si naniesť do vlasov 3-6 streknutí v závislostí od dĺžky vlasov. Kúra je bezoplachová, čomu sa teším najviac a má jemnú nevtieravú vôňu. Nerada si totiž aplikujem do vlasov niečo, čo je nutné aj oplachovať, vždy uprednostňujem bezoplachové produkty :)
Ako som už spomínala moje vlasy sú veľmi jemné takže u mňa sa žiaden objem sám od prírody len tak nezjaví. Po použití získali vlasy na objeme, boli viac pozdvihnutejšie a opticky pôsobili hustejším dojmom. Na dotyk však zostali vlasy stále jemné, nie zlepené ako pri použití penového tužidla.
Objem: 125 ml.

Gliss Kur šampón Asia Straight

Šampón je určený na nepoddajné, vlnité a krepovité vlasy, čo moje nie sú.  Šampón veľmi príjemne vonia, obsahuje extrakt z bambusu a orchidei - vyrovnáva vlasy s účinkom 24 hodín. Obsahuje Cell Repair System s proteínom identickým vlasu dokonale regeneruje vlasové bunky hlboko zvnútra.
Keďže mám jemné vlasy nedokážem posúdiť, či šampón splní, čo sľubuje. Vyzdvihujem však jeho konzistenciu, ktoré nie je krémová ani perleťová, nakoľko moje jemné vlasy potrebujú starostlivosť priesvitných šampónov, ako som čítala v jednom týždenníku pre ženy :) Šampón veľmi dobre pení, stačí si naniesť do dlaní dostatočné množstvo a vmasírovať do vlasov. Pokožka hlavy nie je podráždená, nevyskytli sa ani lupiny, čoho som sa bála pri zmene šampónu. Všimla som si, že vlasy sú na dotyk akoby pevnejšie a posilnené.
Objem: 250 ml.

Na záver už len toľko, že nechválim produkty len preto, že mi boli poskytnuté na zrecenzovanie.
Schwarzkopf Professional má naozaj kvalitné produkty, ktoré používam dobrých pár rokov a aj keď občas vybočím trošku iným smerom, vždy sa k ich produktom s radosťou vraciam.

4 komentáre:

  1. Mne drogeriovy sortiment Schwarzkopfu prilis nesedi, ani Gliss Kur. Zato ten salonny, to je ina kava, najviac rada mam liniu Essensity.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Schwarzkopf nemám moc ráda... ale vůně mají super

    OdpovedaťOdstrániť