sobota 27. októbra 2012

Matriciane - prevencia a redukcia vrások

Ahojte!
Pred pár dňami som vám predstavila na svojom blogu stránku www.matriciane.sk, na ktorej sa dozviete všetky potrebné informácie k novej rade od Biodermy - MATRICIANE :) Na webovej stránke ste mali a ešte aj stále máte možnosť registrácie a vyplnenia krátkeho testu, pomocou ktorého sa dozviete niečo viac o svojej pleti a aj o produktoch, ktoré sú vhodné pre jej starostlivosť. Taktiež môžete získať matrix beauty set a navyše v konečnom žrebovaní získať super ceny. Na stránke sa však môžete pýtať odborníkov a poradcov na vaše otázky a to každý deň v čase od 18ej do 20ej hodiny - zoznam osobností a odborníkov, ktorí vám poradia nájdete v sekcii fórum - odborníci radia. Prezradím vám, že sa môžete tešiť na PR manažérku Lucku alebo aj vizážistku Natálku Lackovičovú :)

Včera mi prišiel domov beauty set, ktorý som sa rozhodla bližšie vám predstaviť. Navyše mi kuriérom dorazil balíček od Biodermy, keďže som sa žiaľ nemohla zúčastniť stretnutia blogeriek. Lucka bola taká milá, že mi mailom poskytla všetky infomácie o novej rade, navyše mi ich zaslala aj balíčku. Ten obsahoval: informačné letáky a brožúry spolu s časopisom a revitalizačným krémom určeným pre moju vekovú kategóriu. 

Matrix Beauty Set mi prišiel v krásnej priehľadnej kozmetickej taštičke, ktorej zatváraciu časť zdobí logo Biodermy. V taštičke sa nachádzali:
- mini brožúrka o Matriciane produktoch,
- karta zakazníka, ktorá vám po splnení určitých podmienok umožní získať zdarma produkt podľa vlastného výberu,
- Matriciane Rides 2ml - krém na vrásky, hlboké ryhy, stratu elasticity a jasu pleti,
- Matriciane Fermeté 2ml - liftingový krém na stratu pevnosti a jasu, ochabnutú kožu, povädnuté kontúry tváre, vrásky a hlboké vrásky,
- Matriciane Sérum 2ml - intenzívne regeneračné sérum a omladzujúce sérum na vrásky, stratu pevnosti a jasu pleti,
- Sensibio H20 10ml - čistiaca micelárna voda, ktorá je určená pre citlivú pokožku,
Matricium 1ml - sterilná ampulka - medicínske riešenie hĺbkovej regenerácie pokožky.
Matrix Beauty Set
Matriciane Multi-Défense - revitalizačný krém určený na prvé známky starnutia pleti, vrásky a jemné vrásky.   Vhodný pre vekovú kategóriu 25+. Pravideľným používaním sa pokožka revitalizuje  a opäť získa prirodzený mladistvý vzhľad, jas a sviežosť. 
Matriciane ako vidíte, nie je teda určená len pre zrelšiu pleť, ale taktiež vhodná aj pre mladé ženy, ktoré sa stretávajú so svojimi prvými mimickými vráskami. Ja ich pár mám, hlavne na čele a v oblasti očí. Takže sa veľmi teším na testovanie, ktoré vám časom prinesiem v podobe recenzie na Matriciane Multi-Défense.
Zaujali vás tieto produkty? Objednali ste si už svoj Matrix Beauty Set alebo sa ešte len chystáte? Nie všetky produkty budú určené práve pre vás, ale čo tak odmeniť nimi svoju maminu? Moja sa vzorkám veľmi potešila :)

1 komentár: