utorok 4. septembra 2012

Novinky od Rimmel London

Ahojte!  
Rada by som vám bližšie predstavila novinky, ktoré si pre nás Rimmel prichystal na sezónu jeseň / zima 2012. V predaji by mali byť produkty už od októbra. Neviem presne, ktoré sa dostanú až na náš maličký slovenský trh, keďže miesto v Rimmel stojane nie je nafukovacie, ako sa vyjadrila Korunná Rimmelka. 
Čo však viem je, že už teraz sa môžete tešiť na novinku  SCANDALEYES WATERPROOF KOHL, ktorú už teraz môžete kúpiť cez web za zvýhodnenú cenu 3, 05  €.  Na výber je až 7 odtieňov:
001 Black,
002 Sparkling Black,
003 Brown,
004 Taupe,
005 Green,
006 Silver,
007 Purple.
Mňa osobne nadchli všetky odtiene asi okrem zelenej :)

Ďalšou novinkou sú matné rúže Kate, dostupné v piatich odtieňoch / 101, 107, 110, 111, 113 - presné názvy odtieňov som nikde nenašla/. Neviem či sa rúže budú predávať aj u nás, ak áno veľmi rada by som vyskúšala nude odtieň, ktorý je úplne vpravo. Nie som veľkým fanušíkom rúžov avšak tie z kolekcie Kate predstavené zhruba pred rokom ma nadchli. Ich konzistencia je skôr krémová, veľmi jemná akoby balzamová. Veľmi príjemne pôsobia na perách a aj ich odlíčenie je veľmi ľahké. Mala som možnosť skúsiť aj rúž, ktorý mi zostal na perách aj do zajtrajšieho rána, tie Kate k nim rozhodne nepatria :)

Až takým prekvapením určite nebude to, že i  Rimmel siahol na dno svojich možností a pripravil si pre nás BB Cream. Mne osobne tento BB boom už lezie na nervy, ale čo už je to trhák a každý ním chce ohúriť. Myslím si, že tento sa určite dostane na náš trh, kto by prepásol takú príležitosť, aby neponúkol svojím zákazníkom horúcu novinku v podobe BB Creamu, ktorá tentokrát ponúka dokonca až 9 v 1 !!! Nikde na internete však nedokážem nájsť bližšie informácie o schopnostiach tohto BB krému. Môžem len predpokladať, že bude mať podobné vlastnosti ako iné BB krémy a teda, ze:
rozjasní vašu pleť, 
hydratuje,
kryje nedokonalosti pleti,
rozžiari vašu pleť,
obsahuje OF 25,
zjednotí tón vašej pleti,
podporuje regeneráciu pokožky,
zlepší pružnosť pleti,
vyhladí vrásky...
Ktovie nechajme sa prekvapiť. Ja som na BB krém od Rimmelu veľmi zvedavá.
Dostupné odtiene: Light, Medium a Medium Dark.


Novinkou je taktiež Wake Me Up Radiance Shimmer Touch s obsahom trblietok, ktorý rozžiari vašu pleť alebo zvýrazní tie partie, ktoré chcete zdôrazniť.
Neviem ako vy, ale ja moc trblietky nemusím, i keď si myslím, že tento produkt u nás aj tak ľahko neuvidíme. Dostupný v dvoch odtieňoch:
002 Radiant Rose,
004 Shimmering Sand.
Medzi novinky pribudne aj pár lakov na nechty, konkrétne Precious Stones. Odtiene:
Ruby Crush,
Diamond Dust -  inšpirovaný galaktickým temným leskom.
Trbličové laky má veľmi rada moja sestra a postupne im prichádzam na chuť aj ja, tak budem len veľmi rada, ak sa budä predávať aj u nás.


Pribudnúť by mali aj metalické laky na nechty Metal Rush. Odtiene /zľava do prava/ :
Purple Reign,
Royal Blue,
Pearly Queen,
Gold Save the Queen.
Metalické laky dvakrát nemusím, ale niekedy po nich rada siahnem. Keďže som tak trochu maniak na laky na nechty, tiež by som sa im potešila.

4 komentáre:

  1. Na ten BB cream od rimelu jsem teda hodně zvědavá :) Taky mě zaujala rimmel rtěnky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A toto všetko bude aj na Slovensku, či je to len také všeobecné? Ja by som brala práve tie rozjasňovače a trblietavé laky, tie k zime patria! :)
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
  3. postupne sa dozvieme, to su vseobecne novinky ktore budu...na SR zatial len Scandaleyes ceruzka, ale ruze KATE a BB krem podla mna tiez...rozjacnovac skor nie a laky tazko povedat dufam ze ano, ale I ♥ lastng finish u nas neboli napriklad, a mali krasne odtiene ani vonavucke neboli tak neviem, ale pre tie dva trblietave by sa flek v stojane najst mohol :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie laky na nechty vyzeraju perfektne...a BB krem by bol asi velky hit - dufam, ze k nam pride :))

    OdpovedaťOdstrániť