sobota 21. apríla 2012

Lasting Finish 1000 Kisses

Rimmel do svojho sortimentu zaradil ďalšiu novinku fixku na pery - Lasting Finish 1000 Kisses. Ja vám bližšie predstavím jeden z piatich odtieňov, konkrétne žiarivú červenú. Na výber sú ešte: sladká ružova, jemná fialková, svieža lila, elegantná telová.
500 UNSTOPPABLE RED
Fixka na pery sa skladá z dvoch praktických častí. Na jednej strane sa nachádza precízny hrot fixky, ktorý dodá perám  nádhernú sýtu farbu, na strane druhej je umiestnený ošetrejúci balzam, ktorý dokončí líčenie pier a dodá im lesk, navyše pery hydratuje.
Dvojkoncové balenie fixky na pery sa skladá z praktického balenia, ktoré vhodne padne do ruky. Na obale je ručne nakreslená britská vlajka a nápis 1000 Kisses, okrem iného sú na obale vpísané informácie o produkte ako aj návod na použitie. 
S Lasting Finish 1000 Kisses potrebujeme len jednu minútku na získanie nádhernej a elegantnej trvácnej farby, ktorá naozaj drží. Jej zloženie sa neobtláča, nerozmazáva a vydrží až 12 hodín!
No všetky dobre vieme, že reklama sľubuje hory doly a že v nej nikdy nie je 100%-tná pravda, no čo sa týka tejto fixky až príliš nadhodnotili jej vlastnosti. 
Fixka s balzamom nevydrží 12 hodín, dovolím si tvrdiť že maximálne hodinu a pol až dve hodiny. Postupovala som podľa návodu uverejneného na obale fixky. Najskôr som si pery namaľovala fixkou, a netrvalo mi to len minútku, keďže odtieň je veľmi výrazný, líčila som sa opatrne, aby som náhodou nevyšla z kontúry pier. Po aplikácii fixky som prešla k balzamu, pery mi zvláčnil a krásne rozjasnil. No vydržalo to niečo vyše hodiny. Potom som si musela pery znovu pretrieť balzamom. Navyše veľkosť balzamu mi príde malá, ocenila by som, keby sa nejakým spôsobom dal ešte vytlačiť, neviem akým zázrakom ho budem neskôr vyškrabávať z puzdra. Navyše balzam na perách spôsobil, že sa mi začali odtláčať, čo môžete vidieť aj na nasledujúcej fotke.
Raz som dokonca zabudla, že mám namaľované pery, keďže si ich nezvyknem líčiť iba balzamom alebo leskom a lahľa som si unavená do postele. Na druhý deň ráno ma sestra vysmiala, že mám pery ešte stále červené. No neboli uplne sýte, len miestami vytieňované mapy, ktoré nechceli zísť dolu, musela som navhlčiť vreckovku a riadne ňou pošúchať pery, aby mi fixka dolu zišla. 

Mňa osobne fixka na pery od Rimmelu veľmi neohúrila, ale ak vás zaujala a chcete si ju odskúšať na vlastnej koži, brániť vám v tom nemôžem.

1 komentár:

  1. mne to pride dost zaujimave, ale ako som si aj myslela, tak zanechava flaky ako lipstain :-/ no nic...aplikacia ano ale vydrz uz nie...asi zostanem pri ruzoch :D ktovie zakolko ta fixka vyscgne...

    OdpovedaťOdstrániť