pondelok 20. februára 2012

Bourjois Očné tiene Pastel Lumiere

Bourjois Očné tiene Pastel Lumiere sú jemné perleťové púdrové tiene so sýtou pigmentáciou. Veľmi ma zaujal ich design. No povedzme si, pri ktorých mono očných tieňoch máte navyše aj praktické zrkadielko, ktoré vám umožní skontrolovať "situáciu", taktiež aplikátor nezvykne byť súčasťou mono balenia a ako poznamenala moja sestra: "Aplikátor je šikovný a navyše anatomicky tvarovaný."

Vlastním odtieň 48 Vert Pétillant, čo je taká jemná zelená farbička,  miestami má nádych do zlatavej, čo pripisujem faktu, že obsahuje perleť,  ktorá krásne odráža čiastočky tieňu. 
Tiene ma zaujali svojím vzhľadom malého puzdierka. Otvárajú sa pomocou zlatého gombíku umiestneného na obrube tieňov. Vďaka tomuto gombíku je zaručené, že aj keď mi tiene spadnú, tak ľahko sa neotvoria a nerozsypú, či inak nepoškodia. 
Myslím, že tiene sú vytvorené špeciálnou technikou zapekania, i keď som sa k tejto informácii nikde nedopracovala, no ich vypuklý vzhľad a nutné rozpoužívanie k lepšiemu používaniu ma v tom utvrdzujú. 
Tiene majú veľmi hebkú štruktúru a ľahko priľnú k viečku, vydržia takmer celý deň a bez zlievania, či nežiaducej linky.


Súčasťou balenia je aj písomný návod, či trik na líčenie. Po preložení do slovenčiny som som sa dozvedela nasledovné... Pri použití mierne navlhčeného aplikátora docielite sýtejšie a intenzívnejšie líčenie. Takže tiene môžeme použiť klasickým suchým efektom líčenia alebo použiť efekt "namokro."


Pripájam sľúbené fotky líčenia...



2 komentáre:

  1. tééda, tyto stíny vypadají naprosto fa-mo-zne! :) moc ti slusi :)
    Agnesylo@seznam.cz
    Aneta Hačková (bal.č 1)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dani ja som mala presne tieto také marhuľkové a boli suuuper :P Ale ako tak pozerám, ten zelený vyzerá skvelo :)

    OdpovedaťOdstrániť