pondelok 29. januára 2018

Desigual: toaletná voda Love

Zamysleli ste sa niekedy nad tým, že aj samotné vône, ktoré používame, sú akýmsi sebavyjadrením? Vyjadrením našej životnej filozofie. To, čo naše podvedomie prijíma, vôňa, po ktorej mimovoľne siahneme, je prezentáciou samých seba. Výrazné vône sú pre ľudí otvorených, extrovertných. Jemné kvetinové vône zas pre nežnejšie povahy, ktoré rady snívajú a vo svojom vnútri si žijú svoj vlastný svet. Desigual vám predstavuje trojicu vôní: Sex, Fun a Love. My sa dnes bližšie pozrieme na Desigual Love
Desigual toaletná voda Love

Sladká, očarujúca, vášnivá. Životná filozofia vyjadrená svojským spôsobom: Zábavne, sviežo, originálne a vždy vo veselej, hravej a tvorivej nálade. Manifest, ktorý hlási: "Buď sebavedomá a neboj sa byť sama sebou".

Tvar pestrofarebných kruhov lemujúcich flakóny. Pozitívny odkaz: "Uži si zábavu, sex, alebo lásku každý deň," sa objavuje na prednej, zadnej aj bočných stranách vonkajšieho balenia. Pestrý, neprehliadnuteľný dizajn v štýle Desigual.

Zloženie vône:
Hlava: brusnice, čierne ríbezle.
Srdce: živica, neroli, grapefruit.
Základ: pralinky, fazuľky tonky, santal.
Flakón vône Desigual Love je veľmi hravý. Teplé tóny oranžovej, ružovej až po fialovú vytvárajú kvázi psychadelické kruhy. Biele graffiti nápisy názvu vône a odkaz vône skvelo dotvárajú celkový dojem. Celkovo ma dizajn aj myšlienka zaujali a pôsobia na mňa pozitívne. Možno trošku výstredne, ale pozitívne. Výstrednosť celkovo vnímam pri značke Desigual ako sprievodný jav. Buď ju milujete alebo nie. No odkaz vône znie: "Maj lásku každý deň."
Toaletná voda Love od Desigual je lahodná vôňa so šťavnatými tónmi brusníc a čiernych ríbezlí. To však nie je všetko, srdce vône sa rozkladá na exotickej vlne grapefruitu a neroli, čo sú vlastne kvety pomarančovníka horkého. Celkovo by som vôňu charakterizovala ako harmóniu šťavnatého ovocia a exotických korenín.

Vôňa je sladká, no zároveň svieža, je vhodná na denné ako aj na večerné nosenie. Charakterizovala by som ju skôr pre mladšie ročníky. Vôňa je plná zábavy, energie. Je určená dáme, ktorá miluje život a užíva si ho plnými dúškami. 
 Vôňa si ma získala, zaujala aj moje okolie. Je krásna, iskrivá, pútavá. Vhodná skôr pre sebavedomé ženy. Hoci ma zaujala, nedokážem sa s ňou úplne stotožniť, je skôr pre odvážnejšie ženy, romantická duša sa v nej nenájde, hoci názov je krásny :) Love.

11 komentárov:

  1. Súhlasím, výber vône je dôležitý, pretože na každom vonia inak a vyjadruje tak jej/jeho osobnosť ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Má krásny a obal a ak sa tak zamyslím, ja som asi nikdy nadávala taký dôraz na voňavku. 😁❤ neviem ani prečo

    OdpovedaťOdstrániť