štvrtok 14. decembra 2017

Bigger Christmas s notino.sk

Ahojte devuchy!
Pomaly nám už čoraz viac a viac klopú na dvere Vianoce. Neviem ako vy, ale ja sa nestresujem kvôli darčekom. Tento rok som takmer všetko riešila nákupom cez internet. Rôzne akcie v podobe Black Friday a podobne. Každý deň  mi volá nejaký kuriér a nesie mi zásielku. Ja mám radosť, že nemusím behať po preplnených nákupných centrách, kde sú ľudia vystresovaní, človek si tam nevie poriadne ani vybrať, navyše nekonečné rady pri pokladniach. 
Tento rok som si v kľude v pohodlí domova so šialkou horúceho čaju, či kávy navyberala darčeky takmer pre celú rodinu. Už mi chýba len zopár maličkostí, ktoré poriešime s priateľom cez víkend a Vianoce sa u nás môžu začať.
Moje darčeky sú vždy z každého rožku trošku. Cez oblečenie, módne doplnky, po elektroniku, bytové doplnky, knihy až po kozmetiku. Radšej kúpim viac darčekov ako jeden veľký a ak jeden veľký tak pre celú rodinu. Tento rok sa budeme tešiť z kávovaru :) 
Kozmetiku rada nakupujem cez notino.sk, dokonca aj zubnú pastu dohodím do nákupného košíku, keď vidím, že nám doma dochádza.
V tomto článku vám prinášam len zopár tipov na darčeky. Nakúpila som však oveľa viac. Mám rada aj darčekové kazety nakoľko je v jednom balíku viac produktov a obdarovaný sa tak môže tešiť z viac produktov. Avšak darčeková kazeta niekedy môže vyznieť aj ako dar na poslednú chvíľu, kedy už neviete čo a z núdze po ňom siahnete. Na notino.sk však nájdete aj luxusnejšie kazety, ktoré neofrfle ani ten najuhundranejší člen vašej rodiny. 

Na notino.sk sa mi veľmi páči sekcia "darčeky" viete si tam vybrať cenovú reláciu, v akej hodnote by mal byť darček, takisto komu chcete venovať darček a teda pánska, dámska a detská kozmetika. 

Darčekovú kazetku hojivých zázrakov z Oriflame nájdete v sekcii darčeky pre ženy. Táto krabička 4 hojivých zázrakov je vhodná pre každého. Ja ju plánujem darovať starej mame. Okrem klasického ružového vajíčka nájdete v tomto boxe ďalše tri bobuľkové zázraky: čučoriedka, brusnica a čierna ríbezľa.
Druhým typom na vianočný darček je parfumovaná voda Giorgio Armani - Acqua di Gioia. Túto vôňu som si veľmi obľúbila. Prvýkrát som sa s ňou stretla na silvestrovskej party u sesternici. Jej kamoška sa s ňou navoňala tesne predtým, než sme vyrazili do mesta pozrieť si polnočný ohňostroj. To už bolo pekných 7-8 rokov dozadu, no stále mi vôňa imponuje. Je skvelá, krásna, originálna, jedinečná, stretávam sa len s pozitívnymi ohlasmi, keď ju používam. Nevravím, že musíte obdarovať blízku osobu práve týmto parfumom, je to len jedna z možností. Na notino.sk nájdete množstvo vôní, aj darčekových kaziet kde nájdete okrem vône, aj telové mliečko a sprcháč.
No aby to nebolo len o nás, dámach pozrieme sa aj na darčeky pre mužov. Na Vianoce každá riešime, čím obdarovať svoju polovičku, otca, či brata. Je to fakt, ktorý nezmeníme. Osobne si myslím, že chlapi to majú ľahšie. Môžu nám vybrať rôzny šperk, kozmetiku cez dekoratívnu, telovú až po parfémy, kabelku, či iný módny doplnok. Skrátka si nemôžem pomôcť, ale majú to v živote aj v tomto smere ľahšie :) 

Našťastie môj drahý je z tých, čo míňa voňavky na litre, oproti môjmu bratovi, ktorý nemá žiadnu fajnovejšiu vôňu a vždy mi je zaťažko sa mu trafiť do vkusu pri výbere darčeku. Takže moja polovička dostala začiatkom decembra na narodeniny skvelú toaletnú vodu Hugo Boss - Boss Bottled o objeme 100 ml, aby mu vydržala čo najdlhšie :)  Najskôr to mal byť darček na Vianoce, no Nhl 18 na PS4 sa opozdil, tak som darčeky prehodila..

Na notino.sk však okrem kozmetiky nájdete aj elektroniku. Napríklad elektrická zubná kefka, či zastrihávač fúzov a brady je skvelou voľbou, ak vás partner pestuje bradu. Vybrať je naozaj ťažké, máte nekonečné množstvo možností. No výber darčeka vám skvelo uľahčuje aj možnosť zadať si cenu, ktorú ste ochotná investovať do darčeku, typ darčeku z hľadiska využitia, ale aj to komu má byť darček určený, či značka kozmetiky. Ak je niekto zarytý používateľ Nivei ako moja mamina, tak viete, že kúpou darčeku tejto značky nešliapnete vedľa. A ak už naozaj neviete odkiaľ kam, notino.sk vám ponúka aj darčekové poukážky v hodnote: 30, 50 a 100 €, obdarovaný si tak môže sám vybrať, čo mu urobí radosť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára