utorok 22. júla 2014

Letná kozmetika z DM

Ahojte!
Dnes tu mám pre vás mix kozmetiky dostupnej v každej DM-ke! Produkty sú ako stvorené na teplé letné dni, ktoré nás v posledných dňoch vyčerpávali. Dobrý opaľovák vám v tropických horúčavách nesmie chýbať, osviežujúci telový sprej vás krásne nabudí a dodá vám pocit sviežosti a svoju opálenú pokožku krásne rozžiarite telovým mliečkom :) 
Sundance opaľovacie telové mlieko s ochranným faktorom 20, vás ochrná ako rped UVA, tak aj pred UVB žiarením.  Opaľovacie mliečko je jemne parfumované s krásnou kokosovou vôňou, ktorá vás má preniesť do karibského letného dňa! Pokožku chráni pred škodlivým žiarením, navyše ju hydratuje vďaka obsahu glycerínu, vitamínu E a provitamínu B5. Používa sa klasicky, treba sa natrieť pred pobytom na slnku :)  Mliečko krásne hydratuje pokožku, perfektne ju prevonia, milujem vôňu kokosu :) Rozotiera sa veľmi príjemne, na pohľad vidieť, ako zanecháva na pokožke jemný film, ktorý vás chráni pred slnečným žiarením. Je super, no na dlhodobé celodenné slnenie sa by som ho neodporúčala, skôr tak doma na záhrade, do bazéna je ako stvorený, aspoň pre mňa :) Neodporúčam ani pre malé detičky, upozornenie sa nachádza aj na obale, uprednostnite produkty, ktoré majú faktor minimálne 25!
Telové mlieko Golden Shine od Balei dodá pokožke pocit hydratácie a zároveň ju krásne prežiari, obsahuje totiž zlatavé perleťové čiastočky, ktoré opticky odrážajú slnečne lúče a predovšetkým opálená pokožka pôsobí potom krásnym dojmom. Telové mliečko je ukryté v tube je trošku redšej hnedasto-zlatej konzistencie, príjemne a ľahko sa rozotiera, takmer ihneď priľne k pokožke a zanechá ju krásne rozžiarenú. Navyše vás prekvapí veľmi príjemnou vôňou. Produkt je ako stvorený pre toto ročné obdobie a jeho cena vás tiež príjemne poteší - necelé dve eurá :)
Telový sprej Alverde pomaranč a medovka vás skvelo osvieži v horúcich letných dňoch, opantá vaše zmysly sviežou dávkou ovocno-citrusovej vňne pomaranča a medovky. Vďaka rastlinnému glycerínu dodá pokožke dostatočný pocit hydratácie. Sprejík má chutné balenie o objeme 100 ml , pre lepšie osvieženie skúste uchovávať  v chladničke! Sprejík krásne osvieži pokožku počas letných dní, dodá vám taký závan exotiky a krásne schladí pokožku na pár chvíľ. Čo sa týka výdrže n ie je to nič extra, ale zvykla som si, že pri sprejoch netreba nič očakavátť. Produkt sa mi sám o sebe veľmi páči a pripomína mi také tie telové spreje z Avonu Naturals, určite viete, ktoré mám na mysli :)
***
Mali ste možnosť vyskúšať niektoré z týchto produktov, aký je váš názor na ne. Používate telové spreje na osvieženie pokožky? Telové mliečko s obsahom trblietok, skvelý nápad na leto, však? Opaľovák vám v lete chýbať nikdy nesmie :)

4 komentáre:

  1. Z dm mám kokosový po opalování, asi stejná řada a fakt hezky voní :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám rada opalovacie krémy od Balea vždy ich mám so sebou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Samé krásne vecičky, to telové mlieko Golden si už musím aj ja kúpiť :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tohle opalovací mléko jsem měla loni a spokojenost, voní opravdu nádherně :)
    Letos jsem si pořídila opalovací olej, také Sun Dance. Jinak nevím proč, ale pokud jde o Alverde, mám poslední dobou pořád smůlu. Kdykoliv tam jdu, že snad už budou mít konečně tělové spreje, nikdy je nemají :(

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/07/spotrebovano-cerven-2014.html

    OdpovedaťOdstrániť