streda 23. apríla 2014

Romantika v Paríži

Ahojky!
Predstavujem vám môj veľkonočný nail art :) Síce nemá s Veľkou Nocou nič spoločné, ale tieto nálepky som mala na nechtoch. Sviatky jari podľa mňa nemusia byť len o vajíčkach, kuriatkach a zajačikoch :) Veď to, čo mám ja najradšej na jari sú práve rozkvitnuté kvety a omamná vôňa, ktorá sa z nich šíri vôkol. 
Použité produkty: lak na nechty Rimmel - 60 Seconds by Rita Ora - 203 Lose Your Lingerie + nálepky z eshopu born pretty store
Najskôr som si nechty nalakovala podlakom Base Coat od Dermacolu, na ktorý som naniesla lak na nechty od Rimmelu v krásnej jemnej, nežnej ružovej farbičke, ktorá vo flaštičke vyzerá byť jemne perleťová no na nechtoch pôsobí len jemná pastelka, bez perleti. Naniesla som jednu vrstvu na nechty, kde som chcela nalepiť nálepku a dve vrstvy na nechty, kde mal vyniknúť samotný lak navrhnutý speváčkou Rita Ora. Po odlepení nálepiek na nechty sa konalo prekvapenie :) Myslela som si, že nálepky su priehľadné, že biela farba naokolo vzoru je vlastne papierik, na ktorom sú umiestnenie. Omyl! Zbytočne som si lakovala nechty a čakala kým uschnú :) Ale nevadí, čo už nabudúce budem obozretnejšia. No, nálepky sú teda v plnej verzii a nie sú priehľadné, ich motív s francúzskymi akcentami a krásnymi kvetinovými vzormi je veľmi romantický a ja som tak trošku romantická dušička :) Nálepky je vhodné pred nalepením primerať, poprípadne obstrihať, aby sadli ako uliate na váš necht. Moje mini piďi nechtíky však zaručili to, že Eiffelovka je bez veže, dosť som musela zužovať nálepky aj po stranách, Náleppka, ktorú mám na prstenníku bola určená na malíček a tá jediná mi sadla ako uliata, aspoň čo sa do šírky nechtu týka. Ale radšej nech sú väčšie a môžte si ich prispôsobiť, akoby boli moc úzke a nepoužiteľné. Nálepky som teda trošku zúžila, nalepila, odstrihla vrch a jemne zapilníkovala s papierovým pilníkom. Potom som ich už len pre lepší pocit prešla Top Coatom od Essence- Quick Dry.
Ak by ste si chceli s eshopu born pretty store niečo objednať nezabudnite uviesť zľavový kupón "PMBQ10", z vašej objednávky sa tak očíta 10 %  z celkovej sumy a poštové máte zadarmo :) 

8 komentárov:

  1. Nálepky vypadají opravdu skvěle, asi se po nich také podívám. My Small Happinesses

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie sú naozaj prekrásne a navyše by sa mi teraz úplne hodili :-).
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ách Paríž ! :) krásne nechty :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aaaa ten růžový lak je dokonalý, maj ho všude vyprodaný kam chodím :( achjo, asi znamení, že mým prstům nebude slušet :D :) jinak jsi moc šikovná, vypadá to skvěle :)

    >>> N i k o l a M i l l s - beauty and fashion blogger

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Obdivujem ťa, ja na takéto nádhery nemám trpezlivosť, úžasné!
    POZÝVAM ŤA NA 1. JARNÚ GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nálepky sú super, vyzerá to veľmi pekne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty samolepky jsou božské!!!! :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/04/famous-beauties-monika-leova.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Priznám sa, takéto nálepky som ešte NIKDY a NA NIKOM nevidela. Sú nádherné a proste originálne :) Som úplne užasnutá :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť