nedeľa 23. marca 2014

Vítanie jari s lakmi od Dermacolu :)

Ahojte!
Konečne je tu jar! Teším sa konečne bude len krajšie a krajšie, aj keď zima nebola taká krutá ako si pamätám z detstva, ale vždy sa neskutočne teším na to obdobie kedy sa všetko opätovne začne prebúdzať k životu a spolu s prírodou aj ja. Neskutočne ma posledné dni ovládla jarná únava. Nič sa mi nechcelo, mala som chuť prespať celé dni. Ach jaj, včera bolo vonku neskutočne krásne a ja som mala chuť zhlboka dýchať, nasávať do seba tú energiu, pocity šťastia, proste mi to dobilo neskutočne baterky. Samozrejme som mala výčitky aj voči vám. Rozhodla som sa venovať vám takýto jarný post spolu s inšpiráciou na jarný nail art. Je taký jednoduchší, povedala by som obyčajnejší, ale o to ľahšie si môžete aj vy vytvoriť podobnú kreáciu na svojich vlastných nechtoch! Aké bolo moje sklamanie po nalakovaní nechtov? Vonku začalo, liať, moja duša vnútri kričala nieeee, len toto nie, sklamalo ma to. No o chvíľku už opäť cez mračná vykúkali slnečné lúče, tak som nabehla do záhrady a zrealizovala svoj plán :) Nevadí, že som mala na topánkach 5 cm blata, vôbec nie :) Na jari mám veľmi rada rozkvitnuté stromy, okrem iného :) Práve nám krásne zakvitli na záhrade a som rada, že za cca tú polhodinku som nafotila fotky, s ktorými som spokojná, pretože sa opäť zmráka.
Keďže na jar sa celý svet okolo vás akoby rozžiaril rozhodla som sa dodať svojim nechtom trochu jasu aj ja :) Nechcela som však svoje nechty len rozžiariť, chcela som im dodať sviežej farby, a ktorá farba je taká typická pre prebúdzanie sa prírody okrem zelenej? Farba kvetov, rôzne farby, predovšetkým rôzne odtiene ružovej. Rozhodla som sa preto siahnuť po ružovom laku. 
Keď som sa tak prehŕňala medzi lakmi, začala som od začiatku so svojou víziou. Vybrala som si Base Coat od Dermacolu, Glamour Sparkling lak od Dermacolu, a potom som si už len povedala, keď Dermacol, tak Dermacol, hoci takýchto fuksiových lakov mám doma asi zo päť rôznych značiek. Dermacolácky lak má číslo 131.
Podlakovému laku, ako aj Glamour Sparkling laku som sa už na mojom blogu venovala TU.  Preto sa k lakom nebudem bližšie vyjadrovať. No čo sa týka laku One Coat som s ním veľmi spokojná. Má dokonalé krytie už v jednej vrstve, neskutočne krásna sýta pigmentovaná farbička. Schnutie laku je také optimálne, nie je rýchloschnúci, no ani nemusíte čakať pol dňa, kým vám uschne na nechtoch :) Lak krásne drží na nechtoch aj 4 dni, je odolný voči takým našim nechtovým katastrofám, ako sú rôzne odery, obšuchy a iné nepríjemnosti, ktoré nám dokážu skaziť dokonalú manikúru. Odlakovánie je rýchle jednoduché, bez zbytočného púšťania pigmentu na okolie nechtov. 
***
Tešíte sa z nadchádzajúceho obdobia, ktoré okolo nás prebúdza k životu? Ja neskutočne, hoci dnes je vonku tak všeliako, že sa dívam radšej na narcisy zo záhradky vo váze ako na zamračenú oblohu za oknom. :) 

1 komentár: