utorok 31. decembra 2013

Rimmel: Space Dust - 003 Aurora

Ahojte!
Prípravy na Silvestrovský večer prípravy vrcholia? Mám pre vás tip na skvelý žiarivý nail art. Veľmi som podľahla čaru pieskových lakov na nechty. Stalo sa tak vtedy, keď som vyhrala na internet lak od Gabriella Salvete. Bol dokonalý, fialový proste moja srdcovka. Ale iné kozmetické značky samozrejme nemohli zaostávať a tiež zaradili do svojho sortimentu pieskové laky, napríklad Essence a Rimmel. Žiaľ od Essence sa mi nepodarilo uchmatnúť si žiaden lak, ale od Rimmelu áno a ešte akýý.

Pieskové laky od Rimmel tvorí kolekcia 5 lakov na nechty, ja vlastním odtien 003 Aurora, ktorý je fenomenálny. Krásna ružovkastá farbička, ktorá obsahuje navyše ešte strieborné guličky, ktoré podčiarkujú jal a lesk celej pieskovej štruktúry, ktorá sa vytvorí na vašich nechtoch po zaschnutí laku. Rimmel laky nie sú ničím extra odlišné ako tie od Salvetky, no sú široko dostupnejšie u nás na Slovensku. Majú o čosi menej ml, a tiež sa trošku horšie odlakovávajú.
Keď som si pred pár dňami nalakovala nechty v dvoch vrstvár Aurory priam som žasla. waauu taký krásny efekt, že som skoro na zadok padla! Lak je taký krásny, že sa mi priam hodí na Silvestrovskú manikúru a mám tu pre to jeden tip s použitím druhého pieskového laku od Gabriella Salvete - 02 Sapphire.
 Na palec a prstenník som za pomoci špongie jemne vtlačila párkrát fialový lak na nechty a potom som ešte jemne prekryla prechod opäť tužovkastým lakom Aurora od Rimmelu. Dokonalá kombinácia, oveľa krajšia ako na fotkách verte mi. Foťák zožral kopec jagotu a lesku, ktorým nechty žiarili.
Máte pieskové laky od Rimmelu, či Gabrielly Salvete, či Essence, skúste sa inšpirovať a vytvorte si žiarivú manikúru, presne takú si dnešný večer zaslúži.

3 komentáre:

  1. Pískové laky mám hrozně ráda, vypadají krásně a zajímavě:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám takový zelený a zatím jsem ho nezkoušela, ale už se těším:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne :) v poslednej dobe ma takéto trblietavé laky, lesky, tiene úplne chytili

    Pozývam ťa na môj blog a aj na práve prebiehajúcu giveaway dawnielicious.blogspot.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť