pondelok 14. októbra 2013

Ladybox: eyeshadow + primer

Ahojte!
Dnes som si pre vás pripravila recenziu na dva produkty zo septembrového Ladyboxu, ktoré mi na zrecenzovanie darovala Peťka /Nelka/ z blogu redblackwhite, za čo jej veľmi krásne ďakujem :) Ponuka zrecenzovať produkty ma veľmi prekvapila a ponuka vybrať si zo septembrového balíčku, čo sama chcem ma prekvapila ešte viac!!! Vybrala som si očné tiene a podkladovú bázu, na ktoré sa dnes bližšie pozrieme :)
MUA Eyeshadow & Fashionista Primer
Očné tiene ma veľmi zaujali. Som veľkou milovníčkou hnedastých odtieňov, zemitých tónov, to je moje pravé orechové. Myslím si, že takáto kombinácia očných tieňov pristane každej jednej z nás bez ohľadu na to, akej farby sú naše zreničky :) Podobné tiene by mala vlastniť každá jedna z nás! Sú veľmi prirodzené a nedá sa nimi nič pokaziť :) Toto sú asi moje ..hmm... nechce sa mi rátať, ale keď sa tak zamyslím, každé druhé tiene majú hnedasté odtiene, proste to je moja farba, po ktorej siaham najčastejšie. Takže som ani na sekundu neváhala a vybrala si si ich na otestovanie. Zapečené očné tiene mám od značky Rimmel a Bourjois Paris. Tieto od MUA by som zaradila na druhé miesto, po tých od Bourjois Paris. Rimmelácke sa prášia, a ani nepigmentujú tak krásne ako tieto od MUA. Takže tieto mám akú, takú nahradu za Rimmel :P Tiene krásne pigmentujú, neprášia sa, nedá sa nimi nič pokaziť. Obsahujú aj aplikátor, ktorý je z jednej strany tenší, no ja sa radšej líčim štetcami, ale páči sa mi na tieňoch, myšlienka viacnásobného využitia aplikátoru. Tiene sa musia trošku rozpoužívať, aby sa lepšie chytil pigment na štetec, potom je líčenie jedna radosť. Sú perleťové, spočiatku sa mi veľmi páčil taký holografický shimmer, ale z vrchnou časťou tieňov bolo po ňom. Paletka obsahuje tri príbuzné odtiene zemitých tónov: béžovú, zlatú a hnedastú s nádychom do vínovočervenej. 
MUA: Trio Eyeshadow
odtieň Innocence
Očné tiene v akcii...
Druhý produkt, ktorý som si vybrala bola podkladová báza - matujúca :) Nemám síce mastnú pleť, no aj tá moja zmiešaná sa zvykne trošku dosť lesknúť. Podkladová báza má zamatovú štruktúru, ktorá dokáže skrotiť mastnú pleť a redukuje jej prirodzenú mastnotu - toď slová zo sprievodného listu k Ladyboxu. Báza, ktorá sa ukrýva v lesknej čiernej tube je takej géloidnej konzistencie, nie je ani riedka, ani hustá, taká primeraná. Veľmi ľahunko sa rozotiera po pleti, ktorá po aplikácii zostáva krásne hebunká, zmatnená, pripravená na nanášanie make upu.
Fashionista: Mattifying Primer
konzistencia bázy
Máte skúsenosti so spomínanými produktmi? Kúpili ste si ich alebo ste ich získali vďaka balíčku krásy? A aký je váš názor na spomínané boxy? Ja im zatiaľ statočne odolávam. Je to taká mačka vo vreci..i keď tieto dva produkty ma očarili.

3 komentáre: