piatok 26. júla 2013

Radox: Sprchové gély

Ahojte :)
Dnes by som sa rada zamerala na dva sprcháče, ktoré som dostala na zrecenzovanie od značky Radox, pre tie ktoré možnože neviete, tak Radox je bylinná kúpeľová kozmetika, ktorá vznikla v Anglicku. Názov sa skladá z dvoch slovíčok radiated /vyžarujúci/ a oxygen /kyslík/ - tieto dve slová boli charasteristikou prvého produktu, ktorý bol uvedený pod touto značkou na trhu - soľ do kúpeľa. Toto všetko sa odohralo pred vyše 100 rokmi, konkrétne v roku 1908. Soľ do kúpeľa je dodnes súčasťou produktov, ktoré Radox ponúka. Už vtedy predstavovala posolstvo značky Radox - dopriať a spríjemniť organizmu odpočinok, byť prostriedkom relaxácie pre telo i dušu a pomôcť regenerovať unavené svaly. V súčasnej dobe kladie Radox dôraz na prírodné ingrediencie obsiahnuté v sprchovacích géloch, ktoré povzbudzujú telo i myseľ a premieňajú kúpeľ na nezabudnuteľný zážitok. Toľko na úvod k značke a histórii prejdem k charakteristike a skúsenosti so sprchovými gélmi...
Invigorate 2 in 1 - unisex sprchový gél a šampón
S osviežujúcou zmesou mentolu a citrusového oleja sa budete cítiť ako znovuzrodení. Doprajte svojmu telu účinné osvieženie pred náročným dňom.
Mentol: chladivý a osviežujúci mentol znižuje svrbenie pokožky, vzpruží unavené svaly a prekrví pokožku.
Citrusový olej: vôňa citrusov prináša pokoj a podporuje psychickú koncentráciu. Olej z citrusov pôsobí priaznivo v prípade nervozity a bolesiach hlavy. Je obľúbený pre svoje protizápalové a upokojujpce účinky.

Milk  & Magnolia - dámsky sprchový gél
Zmyselná vôňa magnólie bude rozmaznávať Vaše zmysly, bohatá pena pomôže udržať vašu pokožku hebkú a vláčnu a vy sa budete cítiť vždy príťažlivo. Sprchový gél s vysokým obsahom mlieka a výťažkami z kvetov magnólie dbá o starostlivosť vašej pokožky. 
Mlieko obsahuje: 
vitamín A - osviežuje pokožku, 
bielkoviny - chránia pokožku pred vysušovaním 
tuk - udržuje pokožku vláčnou. 
Magnólia: svojimi hojivými účinkami sa často využíva v starostlivosti o pokožku - po jej použití zostáva pleť svieža, rozžiarená a hydratovaná. Príjemná vôňa magnólie navodzuje pocity harmónie a uvoľnenia.

Ponuka otestovať produkty Radox ma príjemne prekvapila a ani na sekundu som neváhala, či ju prijmem alebo nie :) Nemala som s produktami Radoxu takmer žiadnu skúsenosť /doma máme len jednu penu do kúpeľa/, no počula som od známych len samé chvály a pozitíva. Chystala som sa, že si čosi kúpim, no doma mám také zásoby, že do zimy mám čo míňať, tak sa snžím obmedziť nákup vecí na minimum...ale poznáte to, tu je nejaká akcia, tam ďalšia akcia, minule som dostala sprcháč zdarma pri platbe bezkontaktnou kartou v drogérke,... a tak odrána do večera sa môžem sprchovať :) Ale, nie je sprcháč ako sprcháč, niektoré stoja viac, niektoré menej....tieto z Radoxu sú podľa mňa prijateľnou ponukou. Dokonca si dovolím tvrdiť, že  je to kvalita  za rozumnú cenu. Krásne voňajú, bohate penia, no to sú dva základné piliere, na ktorých staviam. Samozrejme cena do tretice završuje moju logiku pri nakupovaní. Nepotrebujem mať neviem aký drahý sprcháč, keď tie isté vlastnosti alebo aj lepšie v prípade vône môžem mať za oveľa nižšiu cenu! Sprcháče som testovala ráno, večer po namáhavom dni, po 12 hodinovej brigáde a môžem potvrdiť, že ma dokonale nabudili a prebrali. Navyše balenie postavené dolu hlavou milujem.
Prvý spomínaný som si vybrala práve kvôli jeho charakteristike, síce som sa trošku obávala, či mi nebude zaváňať pánskou vôňou, ale nakoniec mi celkom ulahodil. Naozaj som sa po ňom cítila ako znovuzrodená, škoda len, že nezaháňa aj bolesť nôh, keď som cupitala domov ma totiž dosť ťažili :)
Druhý sprchový gél som si vybrala pre moju lásku, ktorou sú magnólie, neodolala som veď rozkvitnuté magnólie mi vždy zamotajú hlavu a mať takýto hypnotický sprcháč, to je bomba. 
Sprcháče ako som už spomínala, krásne penia, to musí byť, to je moja úchylka, navyše krásne voňajú prevoňali celú kúpelku, cítila som ich na sebe ešte asi aj po dvoch hodinách.
Som rada, za možnosť sprchové gély odskúšať a keď domíňam svoje zásoby vrhnem sa na ďalšie voňajúce kombinácie, ktoré sa nachádzajú v ponuke Radoxu.
A čo vy a Radox? Mali ste možnosť potykať si, alebo sa ešte len chystáte?

3 komentáre:

  1. Rozmyslala som, ze ked ich uvidim v drogerii tak si ich kupim. Ale po tejto recenzii som presvedcena, ze jeden si urcite kupim! :) Pekna recenzia.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super recenze a ani jsem nevěděla, jak vznikl název radox - až teď:D
    tinyinworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veľmi zaujímavý článok :)

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :)

    http://bonieblue.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť