pondelok 11. marca 2013

Rimmel: Apocalips - 102 Nova


Ahojte!
Rimmel zaviedol revolúciu a ako blesk z jasného neba nám pristanú na kozmetických pultíkoch laky na pery. Áno počujete /čítate/ dobre. S myšlienkou vyskúšať lak na pery som sa pohrávala azda od Nového roku, kedy som kdesi na internete objavila prvé správy o tejto Rimmel novinke. Veľmi som si priala, aby novinka zavítala aj na nás maličký trh, a môj sen sa mi splnil. 
Od apríla budú v predaji tieto úžasné laky na pery v predaji aj u nás :) Keď mi prišla domov obálka a z nej mi vypadol lak na pery, až sa mi zatajil dych. Väčšinou totiž vieme, a sme vopred informované, čo ako Rimmel Agentky budeme testovať. Tentokrát to bolo ale inak, žiadny mail, ktorý by nás vopred navnadil a rozdúchal zvedavosť, nám neprišiel. 


Lak na pery Apocalips
Intenzívna farba rúžu a zároveň hladký povrch, ktorý tvojim perám dodá len lesk? Apocalips v sebe spája to najlepšie - zvodnú sýtu farbu, fenomenálny lesk a príjemný pocit, ktorý vydrží po celý deň.
Zloženie laku dodá tvojim perám intenzívne a odvážne farby, ktoré budú pre tvoje okolie neodolateľné. Zabudni na vysušujúce a dlhotrvajúce rúže a na lepivý lesk. 
S Apocalips si užiješ ľahkú krémovú textúru a vďaka fantastickému aplikátoru si namaľuješ pery veľmi ľahko a rovnomerne. 


Obal laku na pery je fe-no-me-nál-ny, veľmi ma zaujal ešte predtým, ako som laky po prvýkrát zhliadla na internete. Hranatý tvar vrchnáčiku v sebe nesie známky niečoho nového a nepoznaného, niečoho, čo nie je pre Rimmel také typické ako korunka, ktorá zvykne zdobiť vrchnáčiky produktov tejto londýnskej značky. Spodnú časť flaštičky tvorí priehľadná časť, ktorá vám umožňuje nahliadnuť a predovšetkým vyniknúť odtieňu, ktorý v sebe tuba skrýva. Strieborné písmo sa priam vyníma na čiernom podklade, ktorý mu dáva vyniknúť.


Nevedno zatiaľ, koľko a ktoré z odtieňov, ktoré nám internet ponúka naozaj aj prídu k nám. S určitosťou vám viem povedať, že to budú odtiene:
* 100 Phenomenon
* 102 Nova
* 300 Out Of This World
* 303 Apocaliptic
* 600 Nude Eclipse
Objem: 5,5 ml.

Apocalips - 102 Nova
Toľko prvý dojem, prejdime na prvú a nasledujúce skúsenosti. Keď mi bol lak na pery doručený, trápila som sa pár dní s chorobou, moje pery boli suché popraskané, takže aj môj názor na lak bol skreslený, navyše som si pery a aj iné časti tváre výdatne mastila hojivým zázrakom, takže som bola sklamaná ako sa lak odtláča na šialku a podobne. To bolo ale vplyvom hojivého zázraku. Po pár dňoch, keď sa mi pery ako tak dali do poriadku, som už s radosťou testovala lak na pery :)
S aplikátorom sa dá lak krásne a presne naniesť. Lak je spočiatku jemnej tekutej konzistencie, ktorá po nanesení na pery vytvorí transparentnú sýtu vrstvu na perách, ktorá sa neodtláča. Na perách sa naozaj nedostavil lepivý pocit, ako je pir niektorých leskoch zvykoch a ani vlasy sa mi nelepili na pery, čo ja osobne veľmi neznášam. Lak pery nevysušoval, takže môžem potvrdiť, ale zase nemôžem tvrdiť žeby mal hydratačné účinky. Čo ma však sklamalo je jeho výdrž, samozrejme nie som naivka a nemyslela som si, že by mi vydržal na perách po celý deň, no vydrž také tie slabé dve hodinky. Čo však môžem vyzdvihnúť je intenzívna sýta farba odtieňu, absencia lepivého pocitu a pocitu, že sp moje pery vysušené.  


Čo vravíte na Rimmel novinku - lak na pery? Ste zvedavé na niečo nové a inovatívne? V odtieňoch sa nájde každá z vás, určite vyskúšajte. Stoja za to!


10 komentárov:

  1. ooooo :) na perách je nááádherný, farba skvelá, milujem takúto ružovčkú :) juj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Určite sa nechám zlákať, veľmi sa mi pozdáva :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veeeeľmi krásny odtieň :) mám rada lesky so sýtou farbou

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásný odstín.. ale na sobě si ho moc nedokážu představit :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mám v plánu si taky jeden koupit, vypadá náádherně a tenhle odsín obzvlášť!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvělý, skvělý, skvělý :) Ten lesk !:))

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krasna farba..zatial najkrajsia aku som na blogoch videla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mohol by sa u nas predavat aj odtien bigbang, ten je uplne nadherny^^ :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. lak na pery? no teda, ale vyzerá veľmi luxusne, páči sa mi tá krabička aj farbou je pekný jemný :)

    OdpovedaťOdstrániť