sobota 26. januára 2013

Spevňujúce telové mliečko

Ahojte,
neviem ako vy, ale ja sa v poslednom čase často zameriavam na produkty, ktoré sú určené na spevnenie, pretože by sa mi ho aj dosť zišlo. Mám na svojich poličkách kopec produktov určených na spevnenie medzi nimi aj niekoľko telových mliek. Dnes vám prinášam recenziu na jedno z nich. Konkrétne sa jedná o spevňujúce telové mlieko od prírodnej ázijskej kozmetiky Himalaya Herbals

Vhodné na všetky typy pokožky. Telové mlieko obsahuje zložky, ktoré pozitívne vplývajú proti starnutiu pokožky, spevňujú ju a hydratujú. Určené pre každodenné použitie, zlepšuje pevnosť, textúru a elasticitu pokožky. Woodfordia a Rosemyrtle pomáhajú predchádzať starnutiu, zatiaľ čo olej z vlašských orechov pokožku spevňuje. Olej zo svetlice ju intenzívne hydratuje a pomáha jej udržiavať si prirodzenú elasticitu.
Použitie:
Naneste mlieko na celé telo a jemne vmasírujte. Pre lepší účinok aplikujte po kúpeli, kedy sa pokožka najlepšie hydratuje.
Účinné látky:
Woodfordia
Rosemyrtle
Olej z vlašských orechov
Olej zo svetlice


Ako môžete vidieť na obrázku telové mliečko je klasickej konzistencie ako tie od iných značiek. Podobne ako tie ostatné som si ho aj nanášala na telo, a teda jemnými krúživými pohybmi som ho vmasírovavala do pokožky až pokým sa celkom nevstrebal. Príjemne na dotyk hrial a po aplikácii som mala pocit aktuálneho spevnenia. Pokožka pri používaní nebola suchá, takže mlieko pekne hydratuje, ďalej som na dotyk cítila, že je pokožka vláčna, no nie mastná. 
Pravideľným používaním však z dlhodobého hľadiska nevnímam žiadne spevnenie na pokožke. Ale boli Vianoce a momentálne aj sama prežívam také obdobie kedy sa mi nič nechce a je zo mňa lemra lemravá, uvedomujem si, že spevnenie tela sa nekoná z večera do rána, kedy sa po sprche natriem "zázračným telovým mliekom." Takže kočky jedna rada pre mňa aj pre vás, odporúčam podobne zamerané produkty používať s tým, že ich skombinujeme aj s nejakým tým pohybom a kozmetické produkty nám budú túto tortúru len spríjemňovať a dodávať pocit spevnenia. 
Ak vás zaujala táto prírodná kozmetika neváhajte využiť zľavový kupón, ktorý zhliadnete vpravo pod reklamným bannerom. Okrem iného na stránke často prebiehajú rôzne zľavy, či akcie. Momentálne prebieha zľava -10% na celú objednávku! Ako na to? V druhom kroku objednávky stačí zadať kód KOMENTUJ, kliknúť na tlačidlo "Overiť" a zľava je vaša ;-)

4 komentáre:

  1. Tak tento produkt vobec nepoznám. Mne sa ako vyborny spevnovač osvedčila Nivea s Q10. To bol asi jediny, ktorý naozaj mal nejaké výsledky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. celu radu Q10 na spevnenie mam aj na to sa chystam spisat jeden dlhy clanok, ale kedy to dam dokopy netusim :)

      Odstrániť
  2. ja som mala spevnujuce mlieko len zlte garnier, bolo neskutocne lepkave a vobec nehydratovalo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. doma na spevnenie nič nemám/e/ nejako tomu neverím...

    OdpovedaťOdstrániť