utorok 7. augusta 2012

Aroma Ritual Pink Ginger

Príjemný letný podvečer!
Dnes už konečne nie je vonku tak hnusne a dusno, ale i tak sa človek trošku spotí vo vlastnej šťave, a preto som sa rozhodla dnešný príspevok venovať povzbudzujúcemu sprchovému gélu Aroma Ritual od Dermacol-u. Vďaka spolupráci s Promenádou, som mala možnosť vybrať si jeden produkt tejto značky. Moja voľba padla na sprchový gél, ktorých v lete spotrebujem nespočenté množstvo a rada siaham po osviežujúcejších a voňavejších sprcháčoch. Preto moja voľba padla práve na Aroma Ritual Ružový zázvor.
Po asi dvoch dňoch, ktoré ubehli od mailovej komunikácie, mi poštárka priniesla balíček, ktorý obsahoval mnou vybraný sprchový gél a ako darček vzorku vône Escada - Taj Sunset.
Zázvorový sprchový gél šetrne čistí pokožku tela, zanecháva ju sviežu, zvláčnenú a hydratovanú. Korenistá vôňa zázvoru a ženšenový extrakt majú povzbudzujúce účinky na telo a dušu. Dodávajú energiu.
Hneď v ten deň ako mi prišiel balíček som už sprchový gél testovala. Musím uznať, že som sa naozaj cítila sviežo, ale to sa cítim po každej sprche :) 
Sprcháč je gélovej konzistencie, ktorá ma bledunkoružovú priesvitnú farbu. Uskladnený je v plastovom obale, s vrchnákom umiestneným v spodnej časti, čo mne osobne veľmi vyhovuje. Hlavne ku koncu používania nemusím flašku stokrát stláčať a čakať kedy dačo zo seba vypľuje. Aby sa zabránilo pretekaniu cez vrchnák, je v prietokovej časti umiestnená silikónová "sranda". Ak konzumujete grankový toping, viete o čom hovorím, tiež sa to tam nachádza :)
Sprchový gél super penil, čomu som rada, pretože mám veľmi rada penivé sprcháče. Ďalšia pozitívna vlastnosť sprchového gélu je výrazná vôňa, ktorá sa pod prúdom teplej vody ešte viacej zintenzívnila. Vôňa však neskončila len pri sprchovaní, ale cítila som ju okolo seba aj po sprchovaní. Pokožka bola hydratovaná, nemala som pocit suchých nôh ako pri niektorých iných sprcháčoch, ale i napriek tomu som sa predsa len natrela telovým mliekom. 
Čo sa týka vzorky vône, ktorá mi bola pribalená ako darček, je to skvelá exotická kvetinovo-ovocná vôňa, síce trošku ťažšia avšak vhodná na teplé letné večery. Aby ste si ju mohli bližšie predstaviť, napíšem vám jej zloženie :
Hlava: Alphonso mango, červený pomaranč
Srdce: vodné kvety, Pomarose, malina
Základ: kokosový krém, pižmo, santalové drevo.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára