utorok 31. januára 2012

Dekoratívna kozmetika FdS

Aj počas mesiaca august nastal čas bližšie vám predstaviť prírodnú škandinávsku kozmetiku Fleur dE Santé. Dnes je na rade dekoratívna kozmetika v zložení zameranom skôr na líčenie očí a konkrétne sa budem venovať týmto výrobkom...

Z rady Amaze vám predtavím:
* objemovú a tvarujúcu špirálu - 7ml ;
* mono očné tiene - 1,8 g ;
a z rady Couleur de Fleur :
* dvojfázový odličovač očí - 100 ml.
Amaze /angl. - udiviť, prekvapiť, naplniť úžasom/ je už vo svojom pôvodnom znení predzvesťou toho, že výrobky z tejto rady, vás môžu jedine príjemne prekvapiť a nadchnúť vás. Hneď ako sa mi výrobky dostali do rúk, som zostala veľmi milo prekvapená, očarená, po vyskúšaní nadšená :)

Ako prvý výrobok by som vám rada bližšie predstavila tvarajúcu špirálu Amaze.
Objem : 7 ml,
Odtieň : čierna.
Špirála Amaze obsahuje vosky a pigmenty pre prirodzene výrazné a neuveriteľne husté riasy. Prírodný keratín ich zároveň šetrí a zvláčni. Výsledkom budú úžasné riasy. Toľko na úvod reklama...
Najskôr som špirálu skúsila otestovať na nenalíčenom oku. Samotná aplikácia je veľmi ľahká. Kefka je dostatočne pružná, a tým umožňuje lepšiu manipuláciu pri líčení. Zároveň som si všimla, že kefka je niečo ako zlatá stredná cesta medzi typom kefky rovnej a vytočenej. Čo sa kefky týka..je mierne vytočená :) Mojim riasiam ulahodila.
Po nanesení špirály, sú moje riasy skutočne neprehliadnuteľné a to vďaka tomu, že riasy dokonale prečesie a zároveň dodá dostatok farby bez hrudiek, a zlepenia. V pohode postačí aj jedna vrstva, nie je nutné riasenku vrstviť. Riasy pekne pozdvihne a vytočí, nerozmazáva sa a ľahko sa odličuje.
Jediné, čo by som jej vytkla je objem- 7 ml, mi príde málo, kľudne mohla mať aj 12 ml :)
Pre porovnanie ponúkam foto pred a po nalíčení rias...
Ďalším výrobkom z rady Amaze, ktorý vám dnes bližšie
predstavujem sú mono očné tiene.
Gramáž : 1,8 g
Odtieň: 94001 Sparkling Gold
Tieto tiene v sebe obsahujú jemné trblietavé čiastočky, ktoré zvýraznia a rozjasnia vaše oči.
Na tieňoch ma zaujalo hneď viacero faktorov, a tak mi nedá nerozpísať ich :
* Sýtosť : odtieň je krásne sýty, no nie výrazný, čo veľmi oceňujem,keďže mám rada skôr prirodzené líčenie.
* Trblietky : tiene ich obsahujú, no sú veľmi jemné a oči krásne rozjasnia.
* Priľnavosť : tiene hladko okopírujú tvar viečka, raz-dva priľnú, povrch očného viečka zostáva krásne hladký.
Majú hodvábne jemné zloženie, ľahko sa nanášajú a dokonale kopírujúú odtieň, ktorý môžeš vidieť cez priehľadné viečko.
Tiene som si v prvom momente zamilovala, sú prirodzené, no viditeľné :)
Na očiach bez problémov vydržia dostatočne dlho / 8 hodín- viac som neskúšala/. Na viečku vyčaria hladký povrch a pekne pri2nú.
Veľmi oceňujem, že sa po čase nezhluknú do nežiadúcej linky na prechode medzi pohyblivou a nepohyblivou časťou viečka.
Couleur de Fleur - dvojfázový odličovač očí.
Odličovač je extra jemný k citlivým očiam, účinne odstraňuje všetky druhy líčidiel, vrátane vodeodolných :)
Je obohatený o upokojujúci alantoín / obsahuje regeneračné účinky/ a bisabol / vyskytuje sa vo výťažkoch z harmančeka, chráni suchú a citlivú pleť so sklonom k zápalom. Má ukľudňujúce a zjemňujúce účinky/.
Čo sa týka samotného odličovača, som spokojná. Rýchlo sa hlavne jednoducho bez nepríjemných pocitov odlíči všetky "šminky". Keď sa ráno zobudím nemám pod očami žiadne zbytky maľovátiek ako pri niektorých iných odličovačoch :) Mám citlivé oči, a preto ma veľmo potešilo, že tento odličovač je určený práve pre ne. Oči po odlíčení nepália ani neštípu, spozorovala som len jemný hrejivý pocit, ktorý bol veľmi príjemný. Oko zostalo po odlíčení trošku mastné, čo ma neprekvapilo, keďže zložkou dvojfázových odličovačov zvykne byť olejček, ale pocit mastnoty sa raz- dva vstrebal do pokožky.
Som spokojná s odličovačom, jediné čo mi prekáža je, že nie je na vrchu hrdla flaštičky umiestnený plastový uzáver s prietokom dávkovania. Takto si musím dávať pozor, aby som neaplikovala na vatový tampón priveľa odličovaču.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára