štvrtok 7. januára 2016

Vichy: Normaderm

Poviete si krém na tvár, žiadna veda, ale nie je to tak. Pleť, to predsa nie sú ruky a na krém mám aspoň ja osobne veľké nároky. :) Každá pleť si pýta niečo iné a je len na nás, aby sme zistili, čo to je.Tá moja je komplikovaná, zmiešaná akoby aj mastná a suchá zároveň. Mám čierne bodky, zopár rozšírených pórov, trpím precitlivelosťou na chlad, na teplo, slnečné lúče a začervenanie. Vedela by som pokračovať... Skrátka si robí, čo chce a má rôzne ,,maniere" počas môjho cyklu a počas striedania ročných období. Dostala sa mi do rúk denná starostlivosť Normaderm od Vichy a ja vám dnes o nej niečo viac prezradím.
Vichy Normaderm denná starostlivosť 

Skrášľujúca denná starostlivosť proti nedokonalostiam pleti. Vichy prináša sviežu, nemastnú, nelepivú textúru pre hydratáciu a premenu pleti deň po dni. Od 30 rokov môžu ženy s problematickou pleťou pocit'ovat dvojaký problém - pupienky, lesk, začervenanie a rozšírené póry pretrvávajú a objavujú sa prvé vrásky, je teda nutné používať jednu špecifickú starostlivosť pre riešenie prejavov problematickej pleti a zároveň vrások. Objavte dvojaký účinok kyseliny LHA a aktívnych peelingových látok používaných v dermatológii v spojení s vitamínom C, pôsobiacim proti starnutiu pleti. Nedokonaiosti pleti sú zmiernené, póry sú okamžite stiahnuté a plet zmatnená. Nová, ľahká, nemastná a nelepivá textúra pre optimálnu hydratáciu. Vhodné ako podklad pod make-up.
Denná starostlivosť Normaderm sa ukrýva v krásnej akvamarínovej tube s praktickým, ale predovšetkým hygienickým dávkovačom. Vďaka pumpičke si môžete dopriať toľko krémiku, koľko potrebujete. Balenie produktu sa mi páči, vyhovuje mi aj jeho objem - 50 ml. Dávkovač svojím bielym vzhľadom príjemne ladí so zvyškom balenia produktu. Konzistentne je krémik skvelo našľahaný, jemne krémovo-géloidný, príjemne sa rozotiera a predovšetkým nelepí. Vonia veľmi intenzívne a sviežo a presne tak sa cítíte aj vy po jeho nanesení na pleť.
Moja pleť pôsobila po nakrémovaní sa s Normadermom veľmi sviežo a príjemne na dotyk, nebolo to však čisto len o pocite, ale naozaj pleť pôsobila sviežim vzhľadom aj pri pohľade do zrkadla. Prvé dni, cca týždeň používania krému som bola maximálne spokojná s účinkami, ktoré sa prejavili na mojej pleti. No postupom času, akoby krém začal pôsobiť práve opačným dojmom. Stával sa takým ,,agresorom" a moja pleť začala trpieť pod jeho nadvládou. Neviem, čím to bolo, moja pleť nie je vyslovene problematická. Žiaľ, moja pleť zareagovala časom práve opačným spôsobom, ako som chcela. Vytvorilo sa mi pár nepekných vyrážok, pleť začala byť suchšia a dehydrovaná po nanesení krému, hlavne v oblasti T-zóny. Vedela som, že som šliapla vedľa. Krémik som posunula teda ďalej do správnych rúk a pre správny typ pleti a kamarátka si ho nevie vynachváliť. Ja teda zostávam verná Aqualii Thermal, krému ktorý mi v lete veľmi vyhovoval a ktorý som už ospevovala v jednom článku :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára